היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הסוף לתורים: אישור תושב עד הבית

 

לאחר דיונים רבים בין ראש העיר ואנשי עיריית קריית שמונה לבין נציגי מס הכנסה, קיבלו אנשי מס הכנסה את עמדת ראש העיר ניסים מלכה וגזבר העירייה בני קונפורטי לאפשר לתושבי העיר לקבל אישור תושב עד הבית ללא התייצבות במחלקת הגביה.

עוד לפני כשנתיים ניסו בעיריית קריית שמונה לבצע את המהלך, אולם אנשי מס הכנסה סירבו בתוקף.

ראש העיר הפעיל בחודשים האחרונים לחץ כבד כדי לקבל את הסכמת אנשי מס הכנסה והשבוע ניתן האור הירוק למהלך.

תושבי קריית שמונה, המחזיקים בנכס על שמם והמשלמים ארנונה מעל שנה, אשר מבקשים לקבל אישור תושב, יוכלו להוריד את טופס בקשה לאישור תושבות מאתר העירייה (תחת הלשונית טפסים), למלא את הטופס בביתם בצורה מלאה, מדויקת ובאופן קריא, לצרף צילום תעודת זהות ולשלוח במייל gviak.8@gmail.com או באמצעות הפקס מספר 04-6950605 לאגף הגבייה. (חובה לציין בטפסים: בקשה לאישור תושב וכן את מספר הדפים שנשלח (בפקס).

בעלי הוראת קבע יצרפו אישור חתום על ידם על הסכמתם לגביית תשלום בסך 10 שקלים באמצעות הוראת הקבע. למי שאין הוראת קבע יצטרך למסור פרטי כרטיס אשראי לחיוב אגרת אישור תושב בסך 10 שקלים בלבד.

ראש העיר ניסים מלכה: "אני מודה לפקיד שומה צפת על ההבנה ועל הסכמתו למהלך זה. אני שמח שכעת חסכנו זמן יקר לתושבי קריית שמונה שיוכלו לקבל אישור תושב עד הבית מבלי להמתין בתור ולהפסיד זמן יקר".

חשוב להדגיש כי אישור התושבות יישלח לכתובת הנכס הרשומה במחלקת הגבייה.

על התושב יהיה לחתום על הצהרת המבקש הכלולה באישור התושבות שהוא מקבל לביתו ולהעבירו למעביד. ללא חתימת התושב, האישור לא יהיה תקף.

אנו מפנים את תשומת הלב להצהרת המבקש על גבי הטופס ולפי צפוי/ה המבקש/ת לעונשים הקבועים בחוק בגין השמטה ומסירת פרטים לא נכונים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad