היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצלחה גדולה ליום החשיפה וההיכרות עם פעילות המרכז לגיל הרך החדש שנפתח בעיר

 הפנינג מתנפחים, בובות ענק, סדנאות יצירה וצילום, פינות מוסיקה ותנועה ופעילות צעדים בריאים לתינוקות.  כל אלו קיבלו את מאות מילדי ותושבי העיר שהגיעו ליום החשיפה וההיכרות עם המרכז לגיל הרך החדש שנבנה בקריית שמונה. מנהלי ומדריכי המקום ניצלו את ההזדמנות כדי לקיים הרשמה לפעילויות המרכז שיופעלו במקום מדי יום.

יום החשיפה  וההיכרות עם המרכז נערך במעמד ראש העיר ניסים מלכה שאף התכבד בקביעת המזוזה ואיחל כי המרכז יהיה מלא מדי יום בילדי העיר שייהנו מפעילויות העשרה רבות ומגוונות.

ראש העיר השתתף באופן פעיל בפעילויות שנערכו אמש במרכז, שוחח עם הילדים והוריהם והבטיח להמשיך ולקדם את החינוך ותרבות הפנאי בעיר.

במהלך ערב החשיפה, הוצגו פעילויות המרכז ונערכה הרשמה למגוון פעילויות נוספות המוצעות במרכז.

הילדים והוריהם התנסו בפעילויות העשרה משותפות, ביניהם משחקי תיאטרון, מוסיקה ותנועה, סדנת צילום, סדנת עידוד התפתחות לתינוקות וסדנת יצירה. חדרי הפעילות היו מלאים עד אפס מקום, הורים רבים נרשמו לפעילויות השונות וההתרגשות הייתה גדולה.

הצוות המקצועי והפרא-רפואי של המרכז עמד לרשות ההורים ונתן מענה בשאלות של הורות והתפתחות ילדים. רבים מההורים קיבלו מידע בנושא פעילויות מותאמות התפתחות וגיל עבור ילדיהם ונהנו מבילוי זמן משותף ואיכותי עם הילדים.

ההרשמה לפעילויות השונות בעיצומה, מהרו להירשם.

מנהלת המרכז לילך דגן-סוויסה אמרה כי "הצוות המקצועי והפרא – רפואי של המרכז (כולל היחידה להתפתחות הילד, מתי"א ומעג"ן) עומדים מדי יום לרשות תושבי העיר והאיזור למתן מענה בסוגיות של הורות, התפתחות ילדים וזכויות ילדים בעלי צרכים מיוחדים".

המרכז, משתרע על פני 945 מ"ר, ועלות בנייתו הסתכמה בכשמונה וחצי מיליון שקלים.

המרכז לגיל הרך אמור לתת מענה מקצועי וטיפולי למאות מילדי קריית שמונה והסביבה.

במרכז יתקיימו כאמור, פעילויות העשרה לגיל הרך,  טיפולים  פרא- רפואיים, העשרה והשתלמויות לגננות, מתן שירותים פסיכולוגיים ועוד.

במקום הושקעו יותר משלושה מיליון דולר ע"י קרן רש"י ותרומת יהדות קנדה. המבנה ישמש גם את היחידה להתפתחות הילד ואת מרכז א"מ שעבר מבית הספר המתמיד.

אולי יעניין אותך

Bottom ad