היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חג התפוח בתאגיד הפירות 'בראשית'

ומתוך כוונה לכבד את התפוח הישראלי, הטעים המתוק, והבריא.

השנה, כמסורת, רגע לפני ראש השנה, תחגוג 'בראשית' את: "חג התפוח" – הפנינג תפוחים וחקלאות.

חג התפוח, שיתקיים, ביום ה' 29.8.13 ב'בוסתן בראשית בגולן' שבעין זיוון, שברמת הגולן, מתקיים עם פתיחת עונת קטיף התפוחים ויקבץ סביבו שלל אירועים, מופעים והפעלות הקשורות כולם  לכוכב הערב- פרי התפוח.

לראשונה יחולק אות "יקיר ענף התפוח" מטעם מועצת הפירות והצמחים לשני אישים אשר קידמו את הענף: אורית נוקד, אשר שמשה בעבר כשרת החקלאות ו ד"ר אסאד ספאדי על תרומה משמעותית ליצוא הפירות לסוריה.

אסף קרת, מנכ"ל 'בראשית': "בראשית, כמובילת הענף שמה לה כמטרה, לחזק ולהוקיר את מגדלי הפירות בישראל ובוודאי בתקופה כלכלית לא פשוטה, כפי שאנו חווים כיום. אנו עורכים יום חג, לאלו הנאחזים בחלומם ובקרקע ומביאים לנו פרי ישראלי טעים ואיכותי.  התפוח הוא פרי מרכזי וחשוב בסל הפירות הישראלי והיבול, על אף הקשיים, רק הולך ומתפתח מבחינת הטעמים הטכנולוגיה והאיכות הכללית. חג התפוח שאנו חוגגים, הוא יום חג לחקלאות ואני תקווה, כי גם שאר יבולי החקלאים ילכו וילבלבו בעקבות התפוח".

האירוע פתוח לקהל הרחב, אך מותנה בהרשמה מראש באתר האינטרנט של 'בראשית': http://www.pri-beresheet.co.il/ וקבלת אישור השתתפות במייל חוזר, מספר המקומות מוגבל על בסיס כל הקודם זוכה

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad