היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

טקס הענקת תארים התקיים בסוף השבוע במכללה האקדמית תל-חי

פרופ' יונה חן, נשיא המכללה האקדמית תל-חי בירך את הבוגרים ואמר: "ביום הענקת תעודות הגמר אוחזת בנו התרגשות גדולה, המשותפת לסטודנטים, למרצים ולהנהלת המכללה. אנו, בהנהלה, פועלים במרץ לקידום, שיפור והעמקת תשתית הלימודים האקדמיים במכללה. פיתחנו תחומי ידע מגוונים ומעמיקים, אשר הבטיחו שבוגרי המכללה יהיו מצוידים במיטב הידע וכלי הלמידה והמחקר הנחוצים לאזרח בקהילה מודרנית, ביקורתית, תובענית ודעתנית, אשר פיתוחה וקידומה מבוססים על מדע וכלכלה מתקדמים. ההשכלה שרכשתם הינה מעולה ותאפשר לכם השתלבות מיטבית ומהירה במנהיגות העתיד בכל תחומי החיים ובכל מגזרי האוכלוסייה, על כל גווניה".

פרופ' חיים גורן, סגן נשיא המכללה לעניינים אקדמיים ציין כי בין משתתפי הטקס ישנם גם כאלו הזוכרים את המכללה עם 100 בוגרים בלבד, "ועכשיו" אמר פרופ' גורן "אנחנו רבים וטובים. זו גאווה גדולה עבורנו להעניק מספר כה גדול של תעודת בוגר ומוסמך, לאנשים צעירים מכל רחבי הארץ, וזהו הדבר החשוב ביותר. בוגרינו למדו כאן שלוש שנים, חלקם נשארים להתגורר בגליל וחלקם חוזרים לביתם, אולם גם אלו שחוזרים, יישארו לנצח מחוברים לגליל, שהוא האזור היפה ובעל המאפיינים הייחודיים בישראל".

מנכ"ל המכללה יוסי מלכה, ציין בדבריו כי המסע של הבוגרים בתל חי מבטיח הלכה למעשה מפגש עם ערכיה הטובים והחשובים של ארצנו הקטנה, "ערכים שלפעמים נדמה שאופסנו במרתף הלאומי, אך בפועל אתם, בוגרים ובוגרות מהווים דוגמא חיה להיותם ערכים מעצבים ורלבנטיים יותר מתמיד. רבים מכם היו שחקנים פעילים בעיצוב הסביבה הקרובה והרחוקה באזור הגליל. מעורבותכם הפעילה בתחומי החינוך, הרווחה, איכות הסביבה, תרבות, תעסוקה, סיוע פרטני וקבוצתי לילדים ועוד. אלו הם הדברים האמיתיים שאותם תישאו כל ימי חייכם". אמר מלכה והוסיף "מכללת תל חי על חלקיה השונים מאמינה כי אקדמיה איכותית ומצטיינת צריכה וחייבת להיות נטועה בסביבתה, מושפעת ומשפיעה כאחד".

בסיום הטקס עלתה לבמה בוגרת החוג למדעי הסביבה רוני אשד שסיפרה כי הגיעה למכללה רווקה וסיימה את התואר נשואה ואימא לשני בנים מקסימים. "במקור אני מקריית אונו, בחרתי ללמוד בתל-חי בגלל בן זוגי המתגורר בקיבוץ עמיר ואני כל כך שמחה על הצעד הזה עד כדי כך שהחלטתי להישאר בגליל באופן קבוע. מכללת תל-חי הייתה לנו לבית בשנים האחרונות, בית בו עברנו תהליך של למידה, חווינו חוויות אישיות. תל-חי, היא בית בו למדנו, נבחנו, התפתחנו, התבגרנו והשתנינו. אני מרגישה שאנו מסיימים את הלימודים בתל-חי לא רק עם תעודת הבוגר אלא עם שלל כלים, כישורים מקצועיים, קשרים וחברויות שילוו אותנו עוד שנים רבות. אנו יוצאים מכאן עם ההרגשה שהדרך להצלחה כבר נסללה לפנינו כל שנותר לנו הוא להתחיל לצעוד בה", היא אמרה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad