היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ישיבתית דרכא המתמיד 100% הצלחה בבגרות

בבית הספר פועלת תכנית מודולרית התופרת חליפה אישית לימודית עם ליווי צמוד לכל תלמיד, והיא מוכיחה את עצמה הן ביחס לתלמידים המצטיינים והן ביחס לתלמידים המתקשים. אלא שבבית הספר לא מסתפקים רק באחוז זכאות גבוה, ומעודדים את התלמידים להשגת תעודת בגרות איכותית.

מנהל תיכון "ישיבתית דרכא", איתן שטרסברג: ״שבעה תלמידים מקרב בוגרי י״ב בשנה״ל תשע״ג נטלו חלק בתוכנית מצוינות בשיתוף עם מכללת תל-חי והגישו עבודות גמר מדעיות בהיקף של 5 יח״ל, תלמידי מגמת ביולוגיה סיימו בהצלחה מסלול של פרחי רפואה בשיתוף עם בית הספר החדש לרפואה ליד בית החולים זיו, כתשעים אחוז מכלל תלמידי השכבה סיימו את הבגרות באנגלית עם חמש או ארבע יחידות, וכמחצית מתלמידי השכבה זכאים לתעודת בגרות עם מעל ל-30 יחידות לימוד.

אני בטוח כי ההישגים המרשימים קשורים לדחיפה למצוינות הקיימת בבית הספר ביחד עם קשר אישי מיוחד הנרקם בין המורים לתלמידים והאמונה של כל המורים כי כל תלמיד יכול, לא רק כסיסמא אלא בעשייה יום יומית. המורים בבית הספר יעשו הכל כדי לסייע לתלמידים להגיע להצלחה ולממש את יכולתם״. 

ההישגים הלימודיים המרשימים בביה"ס "ישיבתית דרכא" מתקיימים במקביל לדגש חינוכי ערכי הבא לידי ביטוי בדרך שבה בוחרים בוגרי כיתה י״ב עם סיום לימודיהם בבית הספר. כמחצית מתלמידי השכבה פנו ללימודים במכינות ובישיבות במטרה לחזק את המטען הדתי והערכי לקראת שירות צבאי משמעותי. מספר תלמידים פנו למסלול העתודה האקדמאי והחלו כבר את לימודיהם בטכניון ושני תלמידים בחרו להמשיך בשנת שירות בקריית שמונה, הכוללת בתוכה התנדבות במסגרת בית הספר.

 

כל הנתונים המרשימים הללו מציבים את "ישיבתית דרכא המתמיד" בשורה הראשונה של בתי הספר התיכוניים במדינת ישראל. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad