היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כנס "תור הצפון": משרד הביטחון מרחיב מעגל הספקים בצפון הארץ בשנת 2018

משרד הביטחון, הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה ו'מעוף לעסקים', קוראים ליזמים להשתתף בכנס ללא תשלום – להצטרפות למעגל הספקים

מנהל הרכש והייצור של משרד הביטחון, הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה באמצעות הזרוע הביצועית "מעוף לעסקים במחוז הצפון" מזמינים יזמים קטנים ובינוניים להשתתף בכנס "תור הצפון", ללא תשלום ולהצטרף למעגל הספקים של משרד הביטחון.

מנה"ר- מנהל הרכש והייצור במשרד הביטחון מבצע בשנה כ-31 אלף הזמנות מספקים, בהיקף של כ-11.5 מיליארד שקלים. על פי הנתונים של משרד הביטחון 25% מסך ההזמנות מתבצעות עם ספקים באזורי עדיפות וקו עימות, הממוקמים בעיקר בישובים מהצפון והדרום. מנה"ר מפרסם כ-7,300 מכרזים בשנה. במשרד הביטחון שואפים בשנה הכספים החדשה להעלות את כמות ההזמנות והספקים מיישובי הצפון, בשיתוף 'מעוף לעסקים מחוז צפון". במקביל, מנהל אגף ההנדסה והבינוי פרויקטים לבניה ותשתיות בהיקף של כ-35 מיליארד שקלים וכ-300 מכרזים בשנה, בהיקף של כ-5 מיליארד שקלים. גם אגף ההנדסה והבינוי מבקש להרחיב את מאגר הספקים שלו ובניהם קבלנים, יועצים ומתכננים- מאזור הצפון.

ב'מעוף עסקים-מחוז צפון' אומרים, כי עסקים קטנים ובינוניים חוששים לעיתים להגיש מועמדות כספקים חדשים, ומטרת הכנס הינה לחשוף את בעלי העסקים הקטנים ובינוניים מאזור הצפון, לדרישות השונות של משרד הביטחון, נהלי העבודה של מנהל הרכש, אופן הגשת מועמדות כספק והצעה של מגוון כלים יישומיים, ליווי עסקי, וכלי הסיוע של משרד הכלכלה והתעשייה לבעלי העסקים.

רן קיויתי, מנהל הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה: "בשנה הקרובה, בכוונתנו להרחיב את התכנית לעידוד רכש המופעלת על ידי מעוף-מערך השטח של הסוכנות, לאזורים נוספים בארץ ואנו שמחים על ההיענות הגבוהה ליוזמה מצד ארגונים מובילים. הכנס יהווה קפיצת מדרגה הן לבעלי העסקים והן למשרד הביטחון שייהנה מספקים חדשים ואיכותיים. אנו בטוחים, כי שיתוף הפעולה בין העסקים הקטנים והבינוניים לבין משרד הביטחון יניב תוצאות חיוביות לכל הצדדים ויתמוך בתעשייה בצפון".

אתי גוטמן, מנכ"לית מעוף גליל גולן והעמקים: "מטרתנו לסייע להם בהסרת החסמים הכרוכים בתהליך, תוך ליווי וייעוץ בפיתוח העסק וביישום תקנים הנדרשים על ידי החברות. אנו מצפים כי המפגש עם בכירי נציגי הרכש של משרד הביטחון והנגשת המידע אודות התהליך יפתח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המשתתפים, בדומה לכנס בחודש דצמבר עם חברת חשמל שנחל הצלחה".

קיימות שלוש קבוצות ספקים שעימם מתקשר משרד הביטחון: ספק מוכר– יצרן, נותן שירות, משווק, יבואן או יועץ שאושר כספק מוכר על-ידי הוועדה המשרדית לאישור ספקים מוכרים במשרד הביטחון, ואשר שמו נכלל ברשימת הספקים המוכרים של משרד הביטחון. קבלן מוכר– קבלן לעבודות בנייה שאושר על-ידי הוועדה הבין משרדית והוסמך גם על-ידי משרד הביטחון לבצע עבורו עבודות בנייה. מתכנן מוכר לתכנון ובניה– מתכנן הנותן שירותי תכנון, הנדסה וייעוץ לעבודות בנייה אשר אושר לכך על ידי הוועדה המשרדית לאישור מתכננים במשרד הביטחון.

 

כנס "תור הצפון" יתקיים במרכז ברוך ונגר, בכרמיאל, ב-10 בינואר 2018, מהשעה 9:00.

ההשתתפות ללא תשלום. יש להירשם מראש. 

להרשמה- 072-2217930, info@2.maof.co.il

 

 

בתוך כך התקיים כנס עסקים קטנים במטולה

כנס מעוף ליזמים ועסקים במטולה

משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, באמצעות מעוף, והמועצה המקומית מטולה, קיימו "כנס יזמים ועסקים" לקידום עסקים ויזמים.

בכנס השתתפו בעלי עסקים קטנים ובינוניים ויזמים חדשים מהאזור, שנחשפו לשירותי מעוף המוענקים בהתאמה לצרכי העסק והפיתוח האזורי וכוללים מיפוי עסקי, ייעוץ פרטני במגוון תחומי הניהול העסקי, הדרכות, ליווי בגיוס מימון, הטבות ומענקים ומתן מידע על כלל כלי הסיוע הקיימים במימון ובפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה. כמו כן, נחשפו משתתפי הכנס לתכניות הכלכליות העתידיות בשטח המועצה.

הכנס התקיים בהשתתפות, ראש המועצה מקומית מטולה דוד אזולאי, מנהל מעוף קריית שמונה רועי כהן, יועצים עסקיים, רואי חשבון בכירים ועוד.

'מעוף', הינו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים המעסיקים 5 עובדים ומעלה.

לאור הצלחת הכנס, מעוף תקיים כנסים נוספים בשנה הבאה עבור יזמים חדשים ובעלי עסקים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad