היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

כ-100 ילדים מושבתים מלימודים ב'קול יהודה' בחצור

 


בפניה נואשת של הורים לילדים הלומדים בחינוך החרדי בחצור על כך שההסעות מקריית שמונה לחצור התבטלו ללא התראה מוקדמת והותירה את הילדים בבתיהם.

"תראה, מדובר בעיקר במשפחות המטופלות במספר ילדים. חלק לומד בעיר (קריית שמונה) וחלק בחצור בקול יהודה. אנחנו תלויים באופן מוחלט בהסעות מכאן לחצור, וברגע שמפסיקים את ההסעות, הילדים נשארים בבית. כל הפניות שלנו לפתרון הבעיה לא נענו. אנחנו חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות", אמר אחד ההורים ל"חדשות הגליל" השבוע.

 

בהודעה שהוציאו חלק מההורים נכתב בין היתר "רצינו להביא לידיעתכם כי ילדינו היקרים יושבים בבית כבר שלושה ימים ולא הולכים לבית הספר וזאת בשל השבתת ההסעות המובילות לבית הספר.
ילדנו לומדים בבית הספר קול יהודה בחצור הגלילית.
זהו בית ספר של רשת מעיין חינוך תורני.
בית ספר קול יהודה הוא בית ספר אזורי שבו לומדים מעל 250 תלמידים ותלמידות מהמיגזר החרדי.
מידי יום מגיעים התלמידים בהסעות מסודרות מצפת, קריית שמונה וישובים נוספים מה

 

ההורים טוענים שכל פניותיהם להנהלת הרשת נענו בשלילה או בהפניה להעביר את הילדים לקריית שמונה "פנינו לישי ליזדי הסמנכ"ל הרשת והוא ענה בתגובה שיש כאן בית ספר בקריית שמונה ונשלח לכאן את ילדינו", אומרים ההורים.
עוד טוענים ההורים שבית הספר בעיר דורש שכר גבוה שההורים לא יכולים לעמוד בו, וששעת הפתיחה היא בשעה שמונה ורבע ולכן זה משבש את סדר היום גם של הילדים וגם של ההורים.

להורים טענות נוספות, אולם אנחנו מונעים מעצמנו להיכנס לדיון המהותי, אלא מביאים את סיפור הפסקת ההסעות וריתוק הילדים לבתיהם.

כל ניסיונותינו לקבל תגובה מסודרת מישי יזדי סמנכ"ל הרשת על טענות ההורים, לא נענו עד סגירת העיתון.

אולי יעניין אותך

Bottom ad