היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לא תהיה מסיבת פורים עם אלכוהול לכיתות ו'

מסתבר שקצב הפיתוחים הטכנולוגיים והאפליקציות משיג לעיתים את המחשבות הכי חשדניות של הורים.

מדובר ביוזמה של תלמידים במספר בתי ספר לקיים מסיבת פורים כמו 'הגדולים', בליווי מוזיקה, מסכות ומשקאות משכרים. התלמידים-המארגנים היו מודעים לכך שהיוזמה בעייתית ולכן השתמשו באפליקציה מוצפנת אשר בעזרתה העבירו את ההודעות לקראת המסיבה באופן מוצפן ואישי רק לתלמידים ולקבוצות שהם בחרו.

כפי שנודע ל"חדשות הגליל" הורים ערניים וילדיהם חשפו את דבר ההכנות, ובפעולה משותפת עם מנהלות בבתי הספר ואגף החינוך עצרו את היוזמה בעודה באיבה.

בשלב מסוים, בגלל רמת הנפיצות והסיכון שהיו בתוכנית, ערבו את המשטרה והביאו לידיעתם את דבר הכוונה למסיבה.

תגובת ההורים: "אנחנו מאותם הורים שנוהגים לבדוק ולהתעניין במה שעושים הילדים שלנו, בכל זאת מדובר בילדים בכיתות ו'. מה שקרה ששמענו רחשים והתלחשויות מצד הילדים והחברים שלהם, וכאשר שלנו במה המדובר, הם ענו בטבעיות ש'מארגנים מסיבת פורים בעיר". שאלנו 'איזו מסיבה? מה יהיה בה?' והם אמרו 'מוסיקה שתיה, כמו שאתם עושים'. התשובה הדליקה נורה אדומה, וכשהמשכנו לשאול הסתבר שמדובר במשקאות משכרים. הילדים פרשו את מסיבת פורים כאילו שיש אור ירוק גם להם להשתכר ולא ראו בזה דבר יוצא דופן".

מ"מ מנהלת אגף החינוך סיגל כהן שליוותה את הנושא עירבה את עמיתה במוסדות החינוך ויחד תגובש פעולת הסברה חינוכית בה יסבירו לתלמידים את משמעות מעשיהם ואת הסכנות האורבות לילדים צעירים להשתמש באלכוהול.

כהן "בהתחלה לא האמנו למשמע אוזנינו אולם שיתוף פעולה בינינו ובין מנהלות בתי הספר והורי התלמידים הביא להבנה שצריך להסביר לילדים את משמעות מעשיהם ואת הסכנות הקשות האורבות להם כתוצאה ממעשים אלה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad