היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לימודי פיתוח תוכנה (אפליקציות) לטלפונים סלולאריים הנדסאים במכללה הטכנולוגית תל- חי

בשנת 2007 השיקה  Googleמערכת הפעלה פתוחה לטלפונים סלולאריים המכונה Android. מערכת הפעלה זו צברה פופולאריות והפכה למובילת שוק הטלפונים החכמים והטאבלטים. כיום סבורים רבים כי מערכת זו הופכת ל- Windowsשל הטלפונים הסלולאריים – הסטנדרט השליט המוחלט בפיתוח תוכנה למכשירים ניידים. 
השימוש בתוכנה: הדרישה לתוכנה מסחרית זו נמצאת בעליה מתמדת, כאשר כמעט כל היצרנים הסלולאריים הגדולים  (מוטורולה, סמסונג, ועוד) וכן יצרני מחשבים גדולים (DellAcer ואחרים) מבססים את עתידם הסלולארי על טלפונים מבוססי אנדרואיד.

לראשונה יכול מפתח עצמאי לעבוד לבד, להמציא ולמכור מוצר תוכנה לשוק ענק הצמא לחדשנות וטכנולוגיה, ללא תלות במעסיקים, משקיעים או אנשי שיווק.

בשל כך הקימה גוגל את 'שוק האנדרואיד'. בדומה ל-app store של אפל, גם בשוק האנדרואיד המתכנת מקבל 70% מההכנסה (על כל 1$ שנכנס המפתח מרוויח 70 סנט).
הקורס פותח על ידי ערן דנן, מרצה הקורס, מנהל הפיתוח של חברות הסטארט-אפ me24 ופאלאדין, העוסקות בפיתוח תוכנות לטלפונים סלולאריים, והינו בעל ניסיון רב בתחום.

סמנכ"ל המכללה הטכנולוגית, שמטוב יצחקי, ציין את חשיבות התאמת התכנים הלימודיים לעידן הטכנולוגי המתקדם בו אנו נמצאים והכשרת הבוגרים במגמת תוכנה למגוון רחב של תחומים בהייטק. "במהלך הקורס יילמד כל החומר, טכנולוגי ועסקי, הנדרש לצורך פתיחת קריירה כמפתח לטלפונים סלולאריים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad