היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מאות מתושבי האזור השתתפו בטקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל שנערך במכללה האקדמית תל-חי

מכללת תל חי מקפידה לקיים את הטקס לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל זה שנים. אופיו של הטקס, על אף מספר המשתתפים הגדול, הוא משפחתי וחברי במהותו.

נשיא המכללה האקדמית תל-חי המארחת, פרופ' יונה חן, נשא דברים לזכרו של יצחק רבין וציין את תכונות האופי ופעילותו למען החברה בישראל לדמוקרטיה ולשלום.רחל רבין-יעקב, האחות, ריגשה בדבריה את הנוכחים כאשר סיפרה על יצחק האח שלא רבים הכירו את אופיו הביישני והנחבא אל הכלים, למשמע הדברים היו בקהל שׁמַחו דמעה. רחל הוסיפה וסיפרה על התחביב של יצחק, צילום במצלמת וידאו. בפני הקהל הוצגו סרטונים יפהפיים שצולמו ע"י יצחק, אשר מתארים את משפחתו ואת אהבתו הגדולה לנופים בארץ ובחו"ל. הסרטים מגלים כי בתוך אישיותו המוכרת של רבין כמנהיג ואיש צבא, הסתתרה נפש אומנותית, יצירתית ורגישה עד מאוד.

איתן הבר, שהיה יד ימינו של רבין, סיפר על העבודה לצידו של האיש ותיאר את אופיו המיוחד, האחריות העצומה שהרגיש כלפי תושבי וחיילי מדינת ישראל, האכפתיות שלו בכל נושא ובכל תחום, ושיתף את הקהל במספר אירועים מצחיקים ובכמה קטעי מבוכה משותפים שחוו יחדיו.

בסיום האירוע נערך דיון שעסק בשאלה: "הדמוקרטיה הישראלית לאן". בדיון לקחו חלק ראש מוא"ז גליל עליון, אהרון ולנסי, רחל רבין ואנשי המכללה פרופ' ערן דולב, ופרופ' שאול קמחי. את הדיון הנחה יוסי מלכה, מנכ"ל המכללה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad