היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מחאת העו"ס: גם הסטודנטים מהחוג לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית צפת הצטרפו

בכנס השתתפו כ-150 סטודנטים במהלכו הציגו  ד"ר יעל גירון, ראש החוג לעבודה סוציאלית במכללה, חני נוימן וענת פריימן, מרצות בחוג את התנאים הקשים בהם מועסקים העובדים הסוציאליים בישראל, וציינו את גורמי השביתה. לאחר מכן, גובשו צעדי מחאה בהם ינקטו הסטודנטים והמרצים, כחלק מההיערכות למאבק הכולל. בין היתר הוחלט להצטרף להפגנות העובדים, לפעולות מחאה, למשמרות בחדרי המצב שהקים איגוד העובדים הסוציאליים, לפנות לאישי ציבור במכתבי מחאה ועוד.

"השכר הנמוך שלא עודכן משנת 1994 מלבד תוספת היוקר, הביא אותנו, את העובדים הסוציאליים, למצב כלכלי דומה של המטופלים שלנו. המאבק עומד להמשך זמן רב. בקרב הציבור יש לנו תמיכה רחבה. אתם, כדור העתיד של העובדים הסוציאליים, צריכים להשמיע את קולכם מתוך מטרה לתמוך במקצוע ובכך גם בעתידכם המקצועי", אמרה ד"ר יעל גירון.

כמחצית מהסטודנטים לעבודה סוציאלית הלומדים במכללה מושבתים עקב שביתת העובדים הסוציאליים במגזר הציבורי ויצטרפו לפעולות המחאה של העובדים. שאר הסטודנטים המקיימים את הכשרתם המקצועית במגזר הפרטי ובמגזר השלישי, ימשיכו בלימודים במכללה, אך ישתתפו בפעילויות המחאה.

באתר האינטרנט של החוג לעבודה סוציאלית במכללה, הוקם מוקד מידע מיוחד להעברת מסרים על ההיערכות לתקופת שביתה ארוכה ופעילויות מחאה העתידיות.  

בתום הכנס השתתפו סטודנטים מהמכללה האקדמית צפת, בהפגנת מחאה של העובדים הסוציאליים שהתקיימה בצומת מחניים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad