היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מחר: מהוליווד לחוג לקולנוע במכללת תל חי

שלושה גורואים מתחום התסריטאות בהוליווד יתארחו במכללה הטכנולוגית תל חי וירצו לסטודנטים וקהילה הגלילית בחסות איגוד המפיקים ופורום היוצרים בגליל והמשרד לפיתוח הגליל. ארבעת היוצרים צ'אד גרביץ, אלן סנדלר, ג'ניפר גריסנטי וטרוי דוולד 'יגלו' לכולם את סודות המקצוע של חוק וסדר, כולם אוהבים את ריימונד, NCIS, טקסי, הרווק, רוקדים עם כוכבים ועוד.

התסריטאית האמריקאית אלן סנדלר אחת מכותבי סיטקומים "טקסי" ו"כולם אוהבים את ריימונד" תתארח השבוע בתל חי, על הדרך היא סיפרה מהיכן היא שואבת את ההשראה ולמה היא אוהבת את רוזאן כל כך.

סנדלר, מפיקה בכירה ותסריטאית. ספרה של סנדלר "גישה יצירתית לתסריטי טלוויזיה" הפך לטקסט הנלמד באוניברסיטאות קליפורניה. סנדלר יצרה פיילוטים רבים לסדרות טלוויזיה עבור cbs , disney ו-FOX, והיא מתמחה בעיבוד בינלאומי של סדרות. 

סנדלר "אני מתרשמת מהסדרות האמריקאיות שנעשו על בסיס סדרות ישראליות, הקונספט הבסיסי שלהן חזק וייחודי יותר מהדברים המסחריים שרואים בטלוויזיה בארה"ב".

צ'אד גרביץ הצלע השנייה בחבורה הינו מפיק וסופר, מחזאי עטור פרסים, שלקח חלק בסדרות רבות עבור גופי שידור כגון: FOX ,ABC ,warner brothers ו-endemol. לאורך השנים, פיתח גרביץ סדרות עבורparamount, FOX , nbc  ועוד. כמו כן, כתב את הספר "מסך קטן, תמונה גדולה", מספרי ההדרכה החשובים העוסקים בתעשיית הטלוויזיה.

שבועיים לפני שג'ן גריסנטי מגיעה לארץ לפסגת היוצרים ולמכללת תל חי, מתפרסמים נתוני הצפייה העונתיים בטלוויזיה האמריקנית: NCIS במקום הראשון. ביום רביעי הקרוב תוכלו לשמוע את סודות המקצוע של היועצת לסדרה הנצפית ביותר בארה"ב.

גריסנטי הייתה אחת המנהלות הצעירות בחברת spelling והמשיכה משם ל-cbs ול– paramount, שם עבדה על סדרות כ"NCiS", "medium", "4400" ועוד, היא ידועה כאחת היועצות המבוקשות לכותבים בכירים ולתכניות טלוויזיה, ביניהן "חוק וסדר" ועוד.

שלושת המרצים יתארחו במכללת תל חי ליום אחד במהלכו יעבירו מיני סדנא מרתקת ויזכו לסיור בסביבה. החגיגה תתקיים ביום רביעי  3.7.2013  בין השעות 12:30-14:30 – בקמפוס תל חי המזרחי. הכניסה חופשית.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad