היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סדנת בישול כמתנה קולינארית לימי הולדת בנתח קצבים

 

מסתבר כי בישול אינו רק פעולה פרקטית שנועדה לספק מזון, אלא גם תחביב שלא מעט אנשים התמכרו אליו בשנים האחרונות. "שפע תוכניות הבישול בטלוויזיה נתן ללא כל ספק דחיפה משמעותית לפופולאריות הרבה של תחביב זה" אומר יניב פחימה מנתח קצבים, "התחלנו עם סדנה אחת לבדוק את השוק המקומי ומאז הביקוש רק הולך וגדל.. . פרופיל המשתתפים בסדנאות הבישול רחב ומגוון: עקרות בית שרוצות ללמוד שיטות בישול חדשות, נשים, גברים, חברות המקיימות  ימי כיף וגיבוש ובקרוב גם סדנאות בישול לילדים".

הטרנד מתחזק ותופס תאוצה גם בקרב חברות הפקות אירועים המציעים את הסדנאות שלנו כערב גיבוש עבודת הצוות של המשתתפים, ההכנות, החלוקה בהחלט תורמת לגיבוש העובדים והם יוצאים מכאן מחויכים, שבעים ובעיקר עם חוויה מסוג אחר. יש גם  לא מעט פניות של אנשים פרטיים המבקשים סדנת בישול כמתנת יומולדת מקורית.

את הסדנאות בנתח קצבים מדריך שף מנוסה בפעילות אחת או במספר פעילויות אשר מלמדת אותם להכין סוגי מאכלים שלא בהכרח היו נחשפים אליהם ביום יום. בעוד שבוע אנו מתחילים סדרת סדנאות מהמטבח האסיאתי כשהסדנה הראשונה תהיה סדנת סושי.

השתתפות בסדנת בישול הינה חוויה נהדרת לכל מי שאוהב או רוצה ללמוד לבשל, ולהרשים את משפחתו וחבריו בתבשילים ומאפים מיוחדים ונהדרים שייחרטו בזיכרונם לזמן רב.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad