היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

'עמל' צפת זכה בפרס החינוך הארצי

משרד החינוך רואה חשיבות רבה בהדגשת המצוינות ובהאדרת העבודה האיכותית על ידי הענקת פרס על עשייה חינוכית יוצאת דופן, ועל תרומה ייחודית לקידום מוסדות החינוך לאיכות ולמצוינות. אני מברכת אתכם ואת ראש הרשות שלכם על העמידה באתגר שהניב את הזכייה בפרס החינוך המוסדי הארצי לתשע"ג, עם גאווה ענקית והרבה קורת רוח". כך אמרה מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון, בברכה את מנהלי שני מוסדות החינוך מהצפון וראשי יישוביהם, לרגל זכייתם בפרס החינוך המוסדי הארצי.

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, שיגרה בסוף השבוע האחרון מכתב ברכה לעופר זפרני מנהל ביה"ס הרב תחומי ע"ש בגין צפת, השייך לקבוצת עמל.

במכתבה למנהל זפרני כתבה המנכ"ל עו"ד רוית דום: "שמחה ונרגשת מאוד להתבשר על כך. זו גאווה גדולה לי באופן אישי ולכל קבוצת עמל. לפני חודשים אחדים הענקתי לך ולצוות ביה"ס תעודת הוקרה על עשייה חינוכית ענפה, מרשימה ויוצאת דופן, והבעתי את מלוא הערכתי למוטיבציה, לאמונה בתלמידי בית הספר והנחישות להוביל אותם למצוינות ולהישגים לימודיים וערכיים כה רבים ומעוררי התפעלות. לא בכדי החלטתי להקים בבית הספר לפני למעלה משנה, את מרכז היזמות הראשון של קבוצת עמל, ולגייס גופים מובילים בתחום הביו רפואה ובתחום המדיה והתקשורת: מיג"ל, ביה"ח 'זיו', בית הספר לרפואה וחברת טופליין תקשורת. מרכז היזמות הפך לשם דבר ומהוה כיום מודל לחיקוי. כמה משמח ומחמם את הלב, לראות שבית הספר זוכה עתה להכרה רשמית כביה"ס הטוב ביותר במדינת ישראל. כל הכבוד. יישר כח".

דובר מחוז הצפון דוד גורלי, מסר שהפרס ניתן לאחר ניפוי ובדיקה דקדקנית של בתי ספר רבים "עמל צפת בניהולו של זפרני ראוי וזכאי לפרס", אמר הדובר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad