היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ענקית המזון מארס תשקיע במיזמי פודטק בקריית שמונה

קריית שמונה מברכת את ענקית המזון מארס וקרן ההשקעות JVP של אראל מרגלית על חתימת ההסכם לאיתור פיתוח והשקעות במיזמי פודטק בגליל

השבוע חתמה קרן ההון סיכון JVP של אראל מרגלית ותאגיד המזון העולמי הרביעי בגודלו בעולם, מארס,Mars Incorporated) ) על הסכם שותפות ראשון מסוגו בתחום מחקר והשקעות במיזמי פודטק בגליל במטרה לקדם פתרונות טכנולוגיים לאתגרים הגלובליים בתחום המזון, חקלאות ותזונה.

כחלק משיתוף הפעולה שיתמקד בהשקעות בתחום מחקר ופיתוח, ענקית המזון האמריקאית, MARS בעלת מחזור שנתי של 35 מיליארד דולר ו-115,000 עובדים ברחבי העולם, תתמוך בסטארטפים הישראלים ותעבוד יחד עם גופי מחקר ואקדמיה המובילים בישראל בהם: מכון מיגל והמכללה האקדמית תל חי שבגליל.

ראש העיר אביחי שטרן: "העיר קריית שמונה מברכת את תאגיד מארס, ענקית המזון, הרביעית בגודלה בעולם ואת קרן JVP של אראל מרגלית על הסכם ייחודי שבמרכזו: פיתוח והשקעות במיזמי פודטק בגליל. כבוד גדול לעיר שחברה ענקית כמו מארס עם מחזור שנתי של 35 מיליארד דולר ו- 115,000 עובדים רואה בקריית שמונה ובגליל מוקד חדשנות שיפתח מזון בריא יותר וייצר מקומות עבודה איכותיים לצעירי העיר והאזור".

יו"ר קרן JVP אראל מרגלית: "לאחר שבנינו חברות גלובליות בתחומי סייבר, ביג דטא ו-AI לישראל יש כיום הזדמנות להפוך למובילה עולמית בתחום הפודטק. עולם המזון והתזונה ניצב בפני שינויים דרמטיים, ואנו שמחים שתאגיד המזון העולמי, מארס, בחר בישראל וב-JVP  כשותף וכפלטפורמה לאקוסיסטם ולפיתוחי הפוד-טק של ישראל"

ג'ורג' גרהם סגן נשיא מכון המחקר של מארס: "אנחנו להוטים לשתף פעולה עם JVP ולנצל את האקוסיסטם החדשני של קהילת המזון, בריאות וטכנולוגיה בישראל, בעיקר בגליל. שיתוף פעולה מרגש זה יסייע לנו לקבל גישה ישירה לפתרונות טכנולוגיים לאתגרים גלובליים בתחום המזון, חקלאות, תזונה וביטחון תזונתי".

כבר היום פועלים בישראל למעלה מ- 350 סטארטאפים בעולמות הפודטק, בשוק גלובלי המוערך ב-11 טריליון דולר.

ההכרזה על שיתוף הפעולה הייחודי והכניסה של מארס לאקוסיסטם הישראלי הינה חלק מיוזמת הפוד-טק בגליל שמקדמת עיריית קריית שמונה יחד עם הגליל העליון ורשויות נוספות והיזם אראל מרגלית, זאת במטרה להפוך את האזור למוקד פוד-טק  וחדשנות בינלאומי שכבר החל למשוך חברות גלובליות.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad