היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים – 20.2.16

ביקש תרומה וחטף הארנק

תושב קריית שמונה כבן 80 התלונן במשטרה כי אדם שלא מוכר לו הגיע אליו הביתה וביקש ממנו תרומה. כשהמתלונן הוציא את ארנקו על מנת לתת כסף לחשוד, החשוד חטף מידו את הארנק וברח מהמקום. החשוד נתפס על ידי המשטרה זמן קצר לאחר האירוע. החשוד תושב קריית שמונה בשנות ה 20 לחייו שלחובתו מאסר על תנאי בר הפעלה. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט והחקירה בעיצומה.

 

הפר צו ונעצר

תושבת קריית שמונה התלוננה כי בעלה בנפרד הפר צו הגנה שהוציאה נגדו בבית משפט והגיע לביתה בניגוד לצו האוסר עליו לעשות זאת. בין השניים התפתח ויכוח והבעל תקף את האישה וגרם לה חבלה. הבעל, בשנות ה 50 לחייו, נעצר נחקר ומסר את גרסתו. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים שבסיומם הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

 

פרץ לפני חודש, נתפס השבוע

לפני כחודש אירעה התפרצות לבית בקריית שמונה, מהמקום נגנב רכוש. התקבלה תלונה במשטרה ונפתחה חקירה. השבוע לאחר חקירה מאומצת אותר חשוד במעשה, תושב קריית שמונה בשנות ה-20 לחייו. החשוד נעצר נחקר ומסר את גרסתו. לחשוד מאסר על תנאי בר הפעלה על אותה עבירה. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים שבסיומם הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad