היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פרוייקט "מחשב לכל ילד" בחצור הגלילית


ערכת המחשב כוללת: מחשב חדש, קורס הדרכה של 60 שעות במיומנויות השימוש במחשב לילדים ולהוריהם, סל של תוכנות ולומדות ומנוי לספריות מקוונות, חיבור לאינטרנט וכן אחריות ותמיכה טכנית בבית המשפחה למשך שלוש שנים.

 

הטקס נערך במעמד ראש המועצה, שמעון סויסה, מנהל מחלקת חינוך, יוסי עמר ומנכ"ל הפרויקט, אורלי תמיר, שהעניקו תעודות השתתפות ותעודות הצטיינות לילדים בקורס מיומנויות השימוש במחשב.

אורלי תמיר, מנכ"ל פרויקט "מחשב לכל ילד": "הפרויקט פועל לסגירת 'הפער הדיגיטלי' במוקדי התהוותו באמצעות השוואת התנאים הבסיסיים בתחום המחשוב, לרבות הציוד, זמן השימוש והידע בין ילדי השכבות המבוססות לבין ילדי השכבות החלשות. אנו מאמינים שסולידאריות חברתית וערבות הדדית, היא לא רק חובה שמוטלת עלינו אלא גם זכות גדולה שתשפר את חיי כולנו. פרויקט 'מחשב לכל ילד' הנו היחיד הפועל בבתי הילדים והשפעתו חושפת את כל בני המשפחה לשימוש במחשב ובמאגרי המידע".

ראש המועצה, שמעון סויסה: "בחצור חולקו עד עתה מעל 300 מחשבים. השנה 16 ילדים נוספים יוכלו להנות ממחשבים חדשים שיחשפו אותם למאגר ידע עצום. "עלינו האחריות לקידום הדור הצעיר בתחום הטכנולוגי. למען עתידם, אנו נמשיך לפעול ביחד עם פרויקט 'מחשב לכל ילד' לצמצום הפערים בחברה".

בשנות פעילות הפרויקט הוענקו למעלה מ-40,000 ערכות מחשב ב-170 ישובים שונים ברחבי הארץ בין התורמים המרכזיים של הפרויקט: מיקרוסופט ישראל, שתורמת את כל תוכנות המחשבים לפרויקט משנת 1996, קרן אדמונד ג'יי ספרא, קרן ג'ון גנדל, בזק, מפעל הפיס ועוד.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad