היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פרס העובד המצטיין של משרד החינוך לד"ר אורנה שמחון על מצוינות בניהול מחוז הצפון

דובר המחוז, דויד גורלי מציין כי פרס משרד החינוך מוענק מדי שנה לעובדים ולצוותים מצטיינים שניחנו בחשיבה מקורית ויצירתית ובמוטיבציה ליזום ולהוביל תהליכים איכותיים ומקצועיים במשרד. בין מקבלי פרסי ההצטיינות לשנת הלימודים תשס"ט 2009 נבחרו ממחוז הצפון אריאלה סבג, רכזת הביטחון במחוז על פועלה הרב באגף הביטחון, מסירותה ומקצועיותה בתחומי אחריותה, ומנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון, על מצוינות בניהול מחוז.

טכס הענקת פרסי ההצטיינות יתקיים בכ"ב בטבת תשע"א, 29 בדצמבר 2010 בבנייני האומה בירושלים, בהשתתפות חה"כ גדעון סער, שר החינוך וד"ר שמשון שושני, מנכ"ל המשרד.

להלן ציטוט מהמלצות המחוז:

אריאלה סבג, רכזת הביטחון במחוז, בשקט ובצנעה האופייניים לה, משמשת דוגמה במסירותה, באדיבותה, בחריצותה לעובדים במחוז. הפרס ניתן לה על פועלה המקצועי בתחומים עליהם היא אמונה וההערכה הרבה מצד הממונים עליה.

להלן ציטוט מהמלצת המנכ"ל:

ד"ר אורנה שמחון, מנהלת המחוז, מעורבת אישית בפיתוחה של מערכת ניהול פדגוגי וארגוני, תוך אימוץ המערכת למצוינות ארגונית-EFQM והטמעת תהליכי התייעלות ושיפור איכות השירות.  מבססת מדיניות אסטרטגית של תכנון עבודה שנתי ורב-שנתי, יוזמת פיתוחם של מגוון אמצעים. בעלת כושר עבודה מדהים, יכולות ניהוליות והנהגה פדגוגית אשר זיכו את המחוז באות הוקרה על מנהיגות במסגרת הפרס הלאומי לאיכות ולמצוינות, באות הוקרה ליחידת הפיקוח כיחידה מצטיינת ובאות הוקרה ליחידות מטמיעות. מקצועיותה יוצאת דופן באה לידי ביטוי במגוון התחומים אותם היא מובילה במסירות רבה, בהפיכתה את המחוז לארגון לומד ומתפתח, בבניית צוות עובדים מיומן ומקצועי ובהטמעת תרבות של איכות ומצוינות בכל הרבדים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad