היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קוראים – סיפור הצלחה. ביום שלישי תגיע הניידת לקניון נחמיה

"אנשי הנהלת בנק הפועלים, נותנת החסות הראשית של פרויקט הספריות הניידות שלנו, שהיו מעורבים מאוד בנעשה בקריית שמונה בכל הקשור לספריה המקומית ולתמיכה בה, ביקשו לוודא שתושבי העיר יוכלו להמשיך לשאול ספרים, לקרוא וליהנות משפע פעילויות תוכן", היא אומרת. "הבאנו ספריה ניידת זמנית למשך חודש, ונדהמנו מההיענות בעיר. לא היה לזה אח ורע בספריות הניידות האחרות שאנחנו מפעילים. התושבים היו פשוט צמאים לקריאה, התגעגעו למבחר ספרים, ושמחו שסגירתה של הספרייה העירונית לא הביאה להפסקת השאלת ספרים בעיר".

בימים אלה, הספרייה העירונית שוב סגורה, הפעם לרגל שיפוצים. בירור קצר מעלה, כי היא צפויה לפתוח את שעריה לא לפני סוף תקופת החגים, אוקטובר 2013.

בספריה הניידת נערכים לתת מענה למנויים ששוב נותרו ללא מענה לצורך ולרצון שלהם בספרי קריאה, בעיקר לתלמידי בתי הספר שדווקא בחופש הגדול מוצאים זמן פנוי לקריאת ספרים. עמותת "ספרי מפתח", ביחד עם צוות הספרייה הניידת המקומית הספרנית, ליטל מור ושני הנהגים הנאמנים אשר ומנשה דואגים לרענן את מתחם הפופים, המחצלות ועגלות הספרים ובראש וראשונה לחדש ולהרחיב את מלאי ספרי הקריאה.

"אנחנו נערכים לזרם פניות שצפוי כעת לאחר סגירת הספרייה העירונית באופן זמני", מציינת קוראל. "קריית שמונה היא עיר שמאוד קרובה ללבנו, התרגשנו מאוד לראות את אלפי האנשים שהגיעו אל הספרייה הניידת הזמנית ולאחר מכן, מאות המנויים שהצטרפו לספריה הניידת הקבועה. אנחנו מעריכים שיהיה רבים שיצטרפו אלינו במהלך חודשי הקיץ, אז צפויות פעילויות תוכן רבות של הספרייה הניידת בהן קייטנות עירוניות, מפגשים עם סופרים, שעות סיפור ועוד. בנוסף, מאגר ספרי הקריאה צפוי לגדול באופן משמעותי וכמדי כמה חודשים, יצטרפו לרשימת הספרים גם כל רבי המכר והספרים הפופולאריים בספרות הילדים, הנוער והמבוגרים", מסכמת קוראל.

 

ביום שלישי הקרוב, 2 ב-יולי, תגיע הספרייה הניידת "תקרא תצליח" לקניון "נחמיה" בעיר ותקיים – החל מהשעה 16:00 – הפנינג שכולל יריד ספרים במכירה מוזלת של "סטימצקי", שעת סיפור, פעילויות תוכן ומבצעי החתמת מנויים. אוהבי הספר מוזמנים להגיע.

אולי יעניין אותך

Bottom ad