היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה נבחרה להשתתף בתוכנית הדגל של משרד התרבות והספורט "נותנים במה"

שרת התרבות והספורט לימור לבנת חשפה השבוע כי קריית שמונה תשתתף בתוכנית "נותנים במה" אשר תוצג בקרוב לממשלה. מהות "נותנים במה" הוא ליווי מקצועי וצמוד של גופי התרבות המובילים בישראל בתחום אמנויות הבמה לקבוצות אמנים מתחילים בפריפריה עד ליצירת מופע עצמאי בחסות ובמימון משרד התרבות והספורט.

גופי התרבות המשתתפים בפרויקט הומלצו על ידי המחלקות המקצועיות של מנהל תרבות והרשויות המקומיות בהן יתקיימו הפרויקטים נבחרו בעבודה משותפת של גופי התרבות ומנהלי המחלקות הרלבנטיים במנהל תרבות.

        ערים נוספות המשתתפות בפרויקט:

         להקת בת שבע בדימונה ובנתיבות

        סוזן דלל – פרויקט אמן יוצר – באילת

         בת דור-להקת קמע – בקרית מלאכי ובאשקלון

        הקאמרי – באופקים

        בית לסין – בעמק המעיינות

        הבימה – בשדרות ובמעלות תרחשיא

        האופרה הישראלית – בקרית גת, בקרית אתא ובנהרייה

        סימפונט רעננה – בערד ובטירת הכרמל


בסיום הפרויקט: פסטיבל נותנים במה- פרויקט סיום להעלאת כל מופעי השת"פ. בסיומה של שנת הפעילות המשותפת יקיים משרד התרבות פסטיבל בתל אביב שבו יוצגו כל תוצרי היצירה המשותפת בין האמנים המקומיים לגופי התרבות.

השרה לימור לבנת: מייד עם כניסתי לתפקיד החלטתי שנדרשים תקציבים חדשים ומשמעותיים לצורך קידום התרבות בפריפריה. הצלחנו לרתום את מוסדות התרבות המובילים, את ראשי הערים גופי האומנים לשורה של פרויקטים חשובים. יישום התוכנית יביא לקידום צריכת התרבות בפריפריה ולקידום היצירה האיכותית בפריפריה. אנחנו בפתחה של תקופה חדשה –ואני בטוחה שנחוש בתוצאות ההשקעה הרבה-כבר בעתיד הקרוב.

אולי יעניין אותך

Bottom ad