היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראו הוזהרתם! נתפס קטין שפיצץ נפצים

כל שנה לפני פורים, הצרה הזאת חוזרת ומאיימת. עבור בצע כסף יש המפיצים משחקים מסכניי גוף וחיים במסווה של 'צעצוע תמים'. מי שאיתנו אינו עד לקולות נפץ מחרידים הנשמעים בכל שעות היום, ובעיקר הלילה ברחבי העיר.

מעבר לסכנות למפעיל אותם, קולות הנפץ פוגעים ברבים הסובלים מ'פוסט טראומה' עקב מלחמות ישראל. הקולות האלה גוזלים לנפגעי הנפש שהם חיילנו, את השלווה שהיא כה חשובה להם ביום-יום.

לכן, משטרת קריית שמונה נערכת בשבועות האחרונים לקראת חג הפורים, בפעילות מניעה נרחבת ומשולבת, לאור לקחי העבר מאירועי פגיעה שונים, כתוצאה משימוש ב'צעצועים מסוכנים'.

בפעילות מחלק הנוער של תחנת קריית שמונה נתפס בתקופה האחרונה קטין כבן 16 תושב העיר שעשה שימוש בנפצים ואף מכר נפצים לקטינים אחרים. הקטין נחקר בתחנת המשטרה בנוכחות הוריו והוזהר לבל יחזור על מעשיו.

משטרת קריית שמונה תגביר בימים הקרובים את פעילותה בכל המישורים כנגד החזקה, מסחר ושימוש בצעצועים מסוכנים.

במקביל תבצע המשטרה פעולות הסברתיות במטרה להעלות את מודעות הילדים ובני הנוער לסכנות החמורות הטמונות בצעצועים התמימים לכאורה הכוללים נפצים רימונים ועוד.

השימוש בצעצועים מסוכנים עלול לגרום לנזק גופני, גירוי, דמע למשתמש ולסביבה וכן לגרום למטרד ובהלה, ובמקרים מסוימים גם למוות.

הורים לילדים קטינים, זוהי חובתכם לפקוח עין על מעשיהם של ילדכם כי מדובר לא רק במטרדי רעש אלא בשלומם של הילדים היקרים לכם מכל.

בואו נעבור את פורים בשמחה.

נהג בפסילה וסיכן אחרים

בפעילות שוטרי תחנת קריית שמונה נעצר השבוע רכב לבדיקה בסמוך למכללת תל חי. התברר כי הנהג נפסל על ידי בית משפט תעבורה בנוכחותו, ולכן ידע כי הוא בפסילה. הנהג נחקר בתחנת המשטרה ומסר את גרסתו ושוחרר בערבות עצמית.

רכבו של הנהג נגרר והושבת ל-30 יום.

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה חסר הפשרות בקטל בכבישים. המשטרה ממקדת את האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים. אכיפה ממוקדת נגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת, בריונית ורשלנית מאפשרת לשמור על ביטחונם של אזרחים נורמטיביים ושל משתמשי הדרך כולם.

התיק יועבר לתביעות תעבורה לצורך הגשת כתב אישום בהליך מהיר.

נעצר עוד סוחר בסמים

בפעילות שוטרי תחנת קריית שמונה בשיתוף פעולה עם יחידת השיטור העירוני למלחמה בנגע הסמים, נעצר השבוע רכב לבדיקה. ברכב נהג תושב הקריות בשנות ה-20 לחייו. בחיפוש שבוצע ברכבו נתפסו סמים בכמות שאינה לצריכה עצמית מחולקים למנות וסכום כסף נכבד של עשרות אלפי שקלים.

החשוד נעצר, נחקר בחשד לסחר בסמים ומסר את גרסתו.

בהתאם לבקשת המשטרה בית משפט האריך את מעצרו במספר ימים. החקירה בעיצומה.

משטרת קריית שמונה ממשיכה בפעילות נחושה לסיכול יצור והפצה של סמים מסוכנים המהווים סכנה כוללת לשלום הציבור.

משטרת קריית שמונה בשיתוף כלל היחידות ובכללן יחידת השיטור העירוני ימשיכו בפעילות נחושה למיגור תופעת ייצור והפצת סמים מסוכנים ויביאו את העבריינים לדין.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad