היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שיתוף פעולה בין האוצר, ההסתדרות והתעשיינים הציל 100 משרות בגליל

 

שר האוצר, משה כחלון: "כל משרה שאנחנו מצילים כאילו הצלנו עולם ומלואו, פרנסה של משפחה וילדים. למרות שרק השבוע פורסמו נתוני אבטלה מהטובים שהיו מקום המדינה, אנחנו ממשיכים להילחם על כל משרה. מעל 100 משרות שניצלו, היא תוצאה של שילוב ידיים של הממשלה, ההסתדרות והתעשייה. המפעל בשתולה הוא דוגמה ומופת ליזמות, חלוציות וציונות. אנחנו לא מתכוונים לעצור כאן ונמשיך וניאבק על כל משרה בכל מקום בארץ".

שר האוצר משה כחלון, שר הכלכלה אלי כהן, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש ויו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות החדשה אשר שמואלי הגיעו למפעל תעשיות מתכת שתולה לחנוך את תכנית ההצלה של המפעל, במסגרתה תעביר הקרן למפעלים במצוקה 11 מיליון שקלים, קרן תנופה של ההסתדרות הכללית תעביר 5 מיליון שקלים והמשקיע ההודי בחברה יוסיף 4 מיליון שקלים.

במהלך שנת 2015 נקלעה חברת שתולה לקשיים כלכליים. במטרה למנוע את הקריסה חברה אחות הזרימה הון, אך ללא הצלחה. החברה הגיע לסף חדלות פירעון ובשל כך מונה לה נאמן שהגיע להסדר נושים בסכום של 21 מיליון שקלים. לאחר מאמצים רבים ובסיוע הקרן גייסה באחרונה תעשיות מתכת שתולה את החברה ההודית saisanket שתשקיע למעלה מ-4 מיליון שקלים.

ההשקעה תקדם תוכנית הבראה וכבר במהלך השנה המפעל יגיע למחזור מכירות של 50 מיליון שקלים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad