היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שרת הספורט בטקס סיום התחרות הבינלאומית בטניס בקריית שמונה

 

בתחילת השבוע התקיים במרכז הטניס בישראל, קריית שמונה טקס הסיום של תחרות הטניס הבינלאומית לנשים ולגברים, בנוכחות שרת התרבות והספורט מירי רגב. התחרות נערכה השנה בסימן הצדעה והערכה לפועלו של ד"ר איאן פרומן, מייסד המרכז לטניס בישראל, וכיבדו  בנוכחותם ראש העיר הרב הרב ניסים מלכה, עמוס מנסדורף ומנכ"ל המרכז לטניס בישראל ארי שטרסברג. 

בתחרויות נטלו חלק 150 טניסאים מהארץ ומהעולם וחולקו בהם פרסים בשווי של 20,000$. במקום הראשון בטורניר הגברים זכה הטניסאי עידן לשם, אותו מאמן טניסאי העבר  עמוס מנסדורף. ובטורניר הנשים זכתה  מרת'ה פייגינה מרוסיה.

התחרויות משפיעות על הדירוג העולמי של הטניסאים והטניסאיות המשתתפים בהן ובדרך זו המרכז לטניס בישראל מסייע לשחקני הטניס הישראלים לצבור דירוג בינלאומי ומפחית את הצורך של נסיעה לחו"ל, אשר מהווה מעמסה כלכלית על הטניסאים בעיקר בראשית דרכם. 

מירי רגב, שרת התרבות והספורט: "אני מאוד שמחה להיות באירוע המרגש הזה. תודה רבה לראש העיר הרב ניסים מלכה, אני יודעת שגם אתה שחקן טניס. ותודה לארי שטרסברג ולמרכז לטניס בישראל. טניס ידוע בתור "הספורט הלבן" ונחשב לספורט אליטיסטי אבל אני שמחה לראות שהוא מונגש לאוכלוסיות מוחלשות ומגיע לפריפריה ולשכונות מצוקה. אין לנו שגריר טוב יותר מאשר הספורט ואנחנו נמשיך לטפח את הספורט דווקא בפריפריה במסלול מקצועי ועממי. לקריית שמונה יש את דודי סלע ואני רוצה שעוד ספורטאים כמוהו יצאו מפה.

אני רוצה להודות למרכז לטניס בישראל על כל פועלו ועל הערכים שהוא מקנה  לילדים ולבני הנוער כמו: עבודה בצוות, התמדה, נחישות ועוד".

ארי שטרסברג, מנכ"ל המרכז לטניס בישראל: "אני מאוד מתרגש מהגעת השרה מירי רגב אלינו למרכז הטניס בקריית שמונה. אנחנו כבר 40 שנה עושים הכל בכדי להביא את ילדי  ישראל לרמות הגבוהות ביותר. עבורנו, להנגיש תחרות בינלאומית למרכז הטניס בקריית שמונה, זו הגשמת מטרה מאוד חשובה. שחקנים מהרמות הגבוהות ביותר מכל העולם מגיעים לכאן ויכולים לחוות את מדינת ישראל בדרך שונה. לילדים שלנו זה נותן אפשרות להתקדם לעבר החלום ולהגיע להישגים גבוהים".

 

התחרות מתקיימת בחסות  איגוד הטניס, משרד התרבות והספורט ועיריית קריית שמונה.

קרדיט צלם: חיים כהן

אולי יעניין אותך

Bottom ad