היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

934 בוגרי המכללה האקדמית תל-חי קיבלו תעודות

בטקס מרגש שהתקיים בסוף השבוע במכללה האקדמית תל-חי, הוענקו תעודות בוגר (תואר ראשון) ל- 886 סטודנטים ותעודות מוסמך (תואר שני) ל- 49 סטודנטים. 69 בוגרים קיבלו תעודת הצטיינות ו- 29 בוגרים סיימו את לימודיהם בהצטיינות יתרה.

פרופ' יונה חן, נשיא המכללה האקדמית, בירך את הבוגרים ואמר: "ביום הענקת תעודות הגמר אוחזת בנו התרגשות גדולה, המשותפת לסטודנטים, למרצים ולהנהלת המכללה. הנהלת המכללה פועלת במרץ לקידום, שיפור והעמקה של תשתית הלימודים האקדמיים במכללה. פיתחנו תחומי ידע מגוונים ומעמיקים, המבטיחים שבוגרי המכללה יצוידו במיטב הידע וכלי המחקר הנחוצים לאזרח בקהילה מודרנית, ביקורתית, תובענית ודעתנית, שפיתוחה מבוסס על מדע וכלכלה מתקדמים. ההשכלה שרכשתם היא מעולה, ותאפשר לכם השתלבות מיטבית ומהירה במנהיגות העתיד בכל תחומי החיים ומגזרי האוכלוסייה".  

סקר חדש שערכה המכללה האקדמית תל-חי בקרב 6920   בוגרי המכללה משנת 1998 ועד שנת 2012 מגלה נתונים מרשימים ומפתיעים.

ראשית מצביע הסקר על מגמה של עליה משמעותית במספר הבוגרים: בשנת 1998 בה קיבלה המכללה את עצמאותה, עמד מספר הבוגרים על 143, ואילו בשנה האחרונה העניקה המכללה  תארים ל- 934 בוגרים שסיימו אל לימודיהם בשנת 2012.

הסקר מצביע על אחוז מרשים של בוגרים הממשיכים לתארים מתקדמים. למעלה ממחצית הבוגרים, וליתר דיוק: 52.5% המשיכו ללימודי תואר שני. 16.3% מתוכם סיימו לימודי תואר שני (M.Sc ) בתחומי המדעים ו- 36.2% סיימו לימודיהם לתואר שני (M.A) ,בתחומי מדעי החברה והרוח. את לימודי הדוקטורט סיימו 5.5% מהבוגרים.  

66% מבוגרי המכללה טוענים כי התואר הראשון סייע להם להתקבל לעבודה. 70% מהבוגרים מציינים כי התפקיד אותו הם מבצעים בעבודה קשור ללימודים שנלמדו בתל-חי. מרבית הבוגרים: 97.5% (!!!) טוענים כי ימליצו לחבריהם ללמוד בתל-חי.

מבדיקת פריסת אזורי המגורים כיום של בוגרי המכללה עולה כי 27% מהם מתגוררים בגליל העליון ועוד 17% בגליל התחתון ובגליל המערבי. כלומר  44% (!) נשארים באזור הגליל. יתר בוגרי המכללה פרוסים ברחבי הארץ: 15% במרכז, 12% בחיפה, 11% בתל-אביב, % בעמקים, 5% ברמת הגולן, 3% בירושלים ו- 3% בדרום.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad