פרסום העסק התיירותי כבר איננו יכול להישען רק על שיטות הפרסום הרגילות כמו העיתונים המודפסים, הרדיו, פליירים ועוד. חשיפה מקסימאלית ללקוחות פוטנציאלים נעשית מהר יותר, ממוקדת יותר וזולה יותר באמצעות רשת האינטרנט.
כנס "שיווק וקידום תיירות באינטרנט" נערך השנה בפעם הראשונה בראש פינה השבוע והעניק למשתתפים תפיסה חדשה וכוללת של מבט מקצועי על העסק התיירותי דרך רשת האינטרנט.
בכנס השתתפו כ-160 תיירנים מרחבי הגליל וזכו לסקירה מקצועיות מפיהם של מיטב יועצי השיווק באינטרנט ובמיוחד בתחום התיירות. הם למדו כיצד לבנות ולאפיין את אתר הבית שלהם תוך שימוש בכלים שיווקים, הם שמעו על דרכים אפקטיביות לבנות אתר שישמש ככלי מניע לפעילות ולמכירה, לקידום נכון של האתר בגוגל, לשימוש ברשתות החברתיות הפייסבוק, טוויטר ועוד.
יובל משה מנכ"ל מט"י צפון הגליל: "כיום יותר ויותר לקוחות מזמינים דרך האינטרנט, האינטרנט מאפשר בירור מחירים, לבחינת תפוסה וביצוע הזמנות און ליין בכל ענפי התיירות, הוא זמין 24 שעות 7 ימים בשבוע בכל מקום בעולם ומאפשר הגעה בלחיצת כפתור למיליוני לקוחות פוטנציאלים אם רק נדע להשתמש בו נכון".