הבדיחה השנייה הייתה הרכבת לקריית שמונה, גם היא בדרך…
יתכן שלפחות הבדיחה על הרכבת עומדת להשתנות כי בימים האחרונים החלו גורמי המקצוע במשרד התחבורה לקדם מהלך סטטוטורי של תוואי הרכבת העומד על כ-60 ק"מ.
התכנית כוללת הארכת תוואי הרכבת מכרמיאל לקריית שמונה. מי שנוסע לכיוון כרמיאל אינו יכול להתעלם מהעבודות הנמרצות בשטח בהנחת מסילת הרכבת לכרמיאל ורישות האזור. בגלל תוואי השטח הקשים, מדובר בפרויקט יקר ומורכב ולכן שלב התכנון צפוי להיות מורכב גם הוא.
במשרד התחבורה ובחברת נתיבי ישראל עמלים על הכנת התכניות ובעתיד, מקווים צפוי הביצוע לצאת לפועל.
שר התחבורה שביקר באזור בשבוע שעבר הדגיש את החשיבות שיש בהקמת הרכבת, גם עבור התושבים וגם מבחינה אסטרטגית.
שר התחבורה, ישראל כ"ץ: "רכבת לקריית שמונה תחבר את העיר למרכז הארץ, תקצר את זמני ההגעה ותתרום לצמיחה ופריחה באזור חשוב זה של ארצנו. זהו תפקידה של הממשלה לוודא שתושבי קריית שמונה לא יתקבעו לנצח כפריפריה".
בתמונה: השר כץ, ראש מועצת מבואות החרמון בני בן מובחר, אלי זפרני המשנה לראש העיר ויגאל בוזגלו סגן רה"ע בפגישה בה נמסרה הבשורה.