היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

נקדם בכוחות משותפים את עובדי ההוראה בקריית שמונה והאזור

הביקור בעיר הוא חוליה נוספת בפעילות העניפה של הסתדרות המורים בעיר ובאזור. מאז ומתמיד הסתדרות המורים לצידם של עובדי ההוראה ובכל השנים הללו נהנו עובדי ההוראה משלל פעילויות, שירותים מקצועיים והשקעות חסרות תקדים ברווחתם.

יוסי קורן עושה לילות כימים למען עובדי ההוראה ועומד לרשותם בכל עניין מקצועי.

אין הדברים הנכתבים כאן באים לתפארת המליצה, ועל כך יעידו המורים והגננות שזכו להגנה וליווי צמודים בכל עניין הקשור לעבודתם ומעמדם. מי שזכתה מפירות העבודה ושיתופי הפעולה הייתה מערכת החינוך של העיר ומוסדות החינוך, ועל כך יש להוקיר תודה ליוסי קורן.

ביקורה של המזכ"לית כלל ישיבות עבודה וביקור בשטח, בבית ספר המגינים.

היא נפגשה עם ראש העיר אביחי שטרן, סגנו והממונה על החינוך אופיר יחזקאלי, ובעלי תפקידים בעירייה במטרה להדק את שיתוף הפעולה בין הרשות להסתדרות המורים ולסייע לאנשי ההוראה בקריית שמונה ובגליל.

בני בן מובחר ראש מועצה אזורית מבואות החרמון ויו"ר אשכול מזרחי השתתף אף הוא בישיבות העבודה בעירייה, ויחד עם ראש העיר וסגנו, השלימו האחד את האחר.

הביקור היה ביוזמת יו"ר הסתדרות המורים גליל גולן יוסי קורן הרוח החיה של אנשי ההוראה בקריית שמונה, בגליל ובגולן מזה שנים רבות, כאמור.

המזכ"לית בן דוד ביקרה בבית הספר מגינים ונפגשה עם נבחרת הרובוטיקה ע"ש יותם ביטון ז"ל שהעפילה לאחרונה לתחרות הארצית. תלמידי הנבחרת הציגו את המיזם הנהדר שלהם וזכו לפרגון גם ממזכ"לית הסתדרות המורים.

הביקור בבית הספר הסב לה חוויה ממשית המתרגמת את ה-'אנחנו עושים הכל למען הילדים, וכיף לראות עד כמה הם נהנים'.

בסיום הביקור אמרה בן דוד: "התרשמתי עמוקות מהנעשה בקריית שמונה. גם כאשר אנחנו נמצאים בתל אביב, אנו רואים את העבודה הנפלאה שנעשית בעיר בכל התחומים ובעיקר בתחום החינוך", אמרה בן דוד והבטיחה לחזור לביקור נוסף בעיר. בעירייה הודו ליוסי קורן על ארגון ביקור מוצלח.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad