היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פותחים שנה בקמריקה

 

חברת 'קמריקה' נוסדה לפני 30 שנים, ע"י בני הזוג ענת ואורי קמארי, במושב שדה אליעזר. החברה מציעה מגוון רחב ואיכותי של כלים סנטרים, אריחים ופתרונות חיפוי, ריצוף, חיפוי קירות, כיורים וברזים למטבח, אסלות, כיורים וארונות אמבטיה בעיצוב אישי ועוד מגוון מוצרים רחב בייבוא אישי מאיטליה, ספרד, הודו, סין, גרמניה, אנגליה, פורטוגל, טורקיה ועוד..

אולם התצוגה רחב הידיים, מרהיב ביופיו, מעוצב תוך הקפדה על הפרטים הקטנים. כמות החידושים המוצגים באולם, מפתיעה. התצוגה דינאמית ומתחדשת מידי יום עם מגוון מוצרים מתקדמים בטכנולוגיות חדשניות ומובילות בעולם העיצוב.

"ההתחדשות באולם התצוגה היא על בסיס יומיומי, מגוון המוצרים משתנה במהירות ואנו ביחד איתם, אנו רוצים להעניק ללקוח שלנו את המוצרים החדשים ביותר בשוק הקרמיקה והכלים הסנטרים ואנו עומדים בקצב המהיר" ציין אורי קמארי.

צוות העובדים המקצועי הותיק והמסור שצומח עם העסק במשך עשרות שנים בקמריקה מצטיין במקצועיות וניסיון רב,  תוך שימת דגש על שירות ברמה גבוה, נתינה, אהבה, ליווי אישי חם וצמוד לכל לקוח מתוך ניסיון של שנים רבות בקמריקה, החל משלב הבניה וכלה בשיפוצים. השירות בקמריקה ניתן במקצועיות רבה החל מבניית מפרט תכנית עבודה, הדמיה של העיצוב ואפשרות להובלה עד בית הלקוח במשאיות מנוף.

"קמריקה מבוססת על שירות אישי וליווי צמוד, המדמה בית ומשפחה. גם בצל הקורונה מצאנו את הדרכים לתת שירות אישי וקרוב שהלקוח זקוק לו, במיוחד בבנייה חדשה, גם דרך טכנולוגיות מתקדמות. לקראת החגים אני מזמין אתכם להגיע להתרשם מאולם התצוגה המדהים שכולל בתוכו מגוון ענק של מוצרים חדשים לעיצוב הבית. אנו מאחלים לכולם שנה טובה ומתוקה, שנת אושר שגשוג ופרנסה טובה, שנת התחדשות והצלחה". הוסיף אורי קמארי.

קמריקה, שדה אליעזר
טלפון: 04-6801010
http://www.kamarika.co.il/

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad