היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פסטיבל בין הכרמים 2023

פסטיבל בין הכרמים 2023: למעלה מ2500 כרטיסים כבר נמכרו
חודש לפני פתיחת הפסטיבל במרום הגליל ולמעלה מ-2,500 כרטיסים כבר נמכרו למופעים השונים, כולל מופע הזריחה של בניה ברבי בליבנים אליו אזלו השבוע כל הכרטיסים! הפסטיבל הגלילי שמפיקה זו השנה ה-17 המועצה האזורית מרום הגליל יתקיים בחודש הבא בין התאריכים 3-14.8, עם שבוע וחצי של שלל אירועים מיוחדים, מופעים, סיורים ופעילויות לכל המשפחה.

בשנה זו יתקיימו ב יער עין הוזים מופעי ענק של שלומי שבת ומשה פרץ במופע המשותף 'קרובים' עם אורחת מיוחדת – לאה שבת (10.8), ערב ובו שני מופעים בכרטיס אחד – אביתר בנאי | עידן עמדי (8.8), ונעילת הפסטיבל עם המופע הענק של חנן בן ארי (14.8).

 

חנן בן ארי- קרדיט אורטל לביא

נוסף על מופעי הענק, בשנה זו יתקיימו במסגרת הפסטיבל שני מופעי בכורה של הרכבים מהגליל – הצגת ילדים חדשה על פי הספר 'הנסיך הקטן' בכיכובם של שחקנים מהגליל (13.8) ומופע של 'כנען אנסמבל' הרכב נשי של אומניות מהגליל עם 'טברנה מהגליל' (7.8, אמירים, הכניסה חופשית). חגיגה מקורית נוספת השבה לפסטיבל היא החגיגה הצ'רקסית המסורתית בריחנייה (3.8), ביום שיכלול סיורים בגרעין הכפר וסדנאות אוכל אותנטי ללא תשלום ובערב – מופע ריקודים של הלהקה הצ'רקסית המקומית שתארח את להקת 'אקדמיה' מירדן.

 

עידן עמדי קרדיט משה נחומוביץ

עוד יתקיימו גם פעילות לילדים במצודת בירייה וביער הסמוך (6.8), מופע שקיעה במצפה כנרת באמירים עם עשאהל שריר ואורן עזר (4.8) ושוק איכרים גליל-גולן עם מיטב התוצרת המקומית בעשרות דוכנים, סדנאות יצירה, הופעות ועוד (11.8).

פרטים נוספים וכרטיסים: פייסבוק – פסטיבל בין הכרמים

עוד במסגרת הפסטיבל של המועצה האזורית מרום הגליל יתקיימו אירועים רבים נוספים ביניהם החגיגה הצ`רקסית המסורתית בריחנייה ששבה לפסטיבל לאחר מספר שנים, ירידים גליליים ביישובים שונים במרום הגליל, אירועי מוסיקה וסיורים ביקבים ובכרמים, אירועי ילדים, מופעי מוסיקה ותאטרון, פעילויות לכל המשפחה והרבה יין טוב ורומנטיקה.

"פסטיבל בין הכרמים שייחגג אצלנו במרום הגליל בפעם ה-17 ממשיך את המסורת של השנים האחרונות – מופעי ענק לצד שלל אירועים שונים ברחבי המועצה" אמרה השבוע צביה פרץ מנהלת התרבות והאירועים במועצה האזורית מרום הגליל המנהלת את הפסטיבל "יחד עם ראש המועצה עמית סופר וכל הצוות, במשך חודשים ארוכים בנינו פסטיבל שכמו יין טוב הולך ומשתבח משנה לשנה, מותג מצליח אליו מגיעים אלפים מכל רחבי הארץ, כאשר השנה צפויה לנו חגיגה מיוחדת, כולם מוזמנים!"

לפרטים נוספים על כל האירועים הנוספים במסגרת פסטיבל בין הכרמים, אפשרויות הלינה הרבות ולתכנייה המלאה – 2beav.co.il ובפייסבוק – פסטיבל בין הכרמים

 

אביתר בנאי צילום- אריאל עפרון

אולי יעניין אותך

Bottom ad