היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גמלאים/ות מגיל 67 פטורים מדמי חנייה

מועצת העיר קריית שמונה החליטה לאשר את הצעתו של סגן ראש העיר והממונה על רשות החניה בעירייה מישל בן שימול ולהעניק פטור מתשלום חניה בקריית שמונה לאזרחים וותיקים גברים ונשים, החל מגיל 67 ומעלה המתגוררים בעיר.

כחלק מתוכנית כוללת לשדרג את רשות החניה, להסדיר מקומות בעייתיים ולהוסיף מגרשי חניה ללא תשלום, תמכו חברי מועצת העיר בהצעתו של סגן ראש העיר להעניק תו חניה חינם לאזרחים הוותיקים של קריית שמונה. מדובר בפיילוט שיימשך שנה ולאחריו יוחלט האם להמשיך בתוכנית.

ראש העיר אביחי שטרן הודה לסגנו מישל בן שימול על עבודתו היסודית ברשות החניה: "מישל עושה עבודה מעולה למען הציבור. הוא עושה זאת ברגישות ועם לב גדול ועל כך אני מודה לו. מדובר בהחלטה חשובה מאוד. עיריית קריית שמונה מכבדת ומוקירה את אזרחיה הוותיקים אשר הגיעו לגמלאות באמצעות הענקת פטור מדמי חנייה בעיר".

סגן ראש העיר מישל בן שימול: "אמשיך לשדרג את רשות החניה, לסייע לבעלי העסקים ולתושבי קריית שמונה. לאחר שאפשרנו חניה חינם בימי שישי וערבי חג, הוספנו מגרשי חניה ברחבי העיר, ופטרנו מתשלום דמי חניה את וותיקי העיר נמשיך למצוא דרכים יצירתיות לסייע לעוד ועוד אוכלוסיות".

כדי לקבל תו חניה חינם לאזרחים וותיקים, יש לגשת למשרדי רשות החניה ולהציג את המסמכים הבאים:

תעודת זהות כולל ספח, רישיון רכב ורישיון נהיגה.

עלות שנתית של התו 10 שקלים בלבד.

התו הינו אישי ומיועד לשימוש האזרח/ית הוותיק/ה בלבד.

ניתן לקבל את התו החל מיום ראשון 5.1.20 במשרדי אגף החניה ברחוב הרצל 39.

טלפון לבירורים: 04-6908448, 04-6908559

שעות קבלת קהל: בימים ראשון, רביעי וחמישי: מהשעה 08:30 עד 15:00

יום ב' מהשעה 08:30 עד 17:00.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad