היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יוזמה בגליל: חידוש קו תעופה ישיר לשדה תעופה רמון, וממנו ליעדים באירופה

בחודש הבא – פגישה בנושא עם שר התחבורה סמוטריץ'

האם בקרוב ייהנו תושבי הגליל מטיסות ישירות לשדה התעופה רמון, וממנו בטיסות לאו קוסט ליעדים באירופה? היוזמה לכך כבר יצאה לדרך, והיא מקודמת על ידי מספר גורמים במטרה לקדם את התיירות בגליל ובגולן, ולקצר את הדרך עבור תושבי הגליל בדרך לאילת ולאירופה.

בראשית השבוע נערכה פגישה בין מנכ"ל שדה התעופה ראש פינה (מחניים) מאיר כהן מנהל מגדל הפיקוח בשדה ציון ברדה, עם ראש מועצה מקומית ראש פנה מוטי חטיאל, בה ביקש מנהל שדה התעופה מראש מהמועצה לסייע לקדם חידוש של קו התעופה הישיר ראש פנה – רמון. בפגישה הביע חטיאל את נכונותו לסייע בקידום היוזמה, והציג להם תכנית של טיסות המשך גליל-רמון-אירופה, ומאירופה לגליל, במחירי לאו קוסט, וזאת במטרה לקדם את התיירות בגליל ובגולן. בהמשך לפגישה בגליל, נקבעה פגישה עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'.

"המצב כיום מצריך שינוי והקלה לתושבי הגליל", הסביר ראש מועצת ראש פנה את התכנית הנרקמת. י"ש צורך הולך וגדל בחידוש קו תעופה ישיר מהגליל לסביבת אילת, עבור תושבים בגליל המזרחי, לצרכי עבודה וכלכלה, בילוי ונופש. חידוש הקו הישיר ייתר את הצורך של תושבי הגליל העליון הנדרשים כיום להגיע מהגליל הרחוק אל שדה התעופה בן-גוריון, ממנו לטוס לשדה התעופה רמון, ולהדרים עוד 18 ק"מ לאילת".

בכדי לקדם את תכניתו ייפגש ראש מועצת ראש פנה עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', ממנו יבקש לעזור לקדם את הבקשה מול חברת התעופה ישראייר. פגישה נוספת תיעשה עם מנהל איגוד חברות התעופה הישראליות.

בשדה התעופה ראש פינה מחניים מבוצעות טיסות פנים ארציות. בשדה מתקיימת פעילות צבאית ופעילות אזרחית. משנת 2008 מפעילה חברת עיט שירותי תעופה ותיירות טיסות למרכז הארץ, במטוסי שורט 360. שדה התעופה מופעל ע"י רשות שדות התעופה.

בתמונה מוטי חטיאל עם מאיר כהן וציון ברדה

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad