היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חצי יובל לכליזמרים בצפת

מיטב אמני הכליזמרים וגדולי מוסיקת הנשמה היהודית ישתתפו בפסטיבל הכליזמרים שיציין השנה חצי יובל לקיומו (בין התאריכים 20-22 באוגוסט, ב'-ד' אלול).  השנה יופיעו אמנים והרכבים בולטים, שחלקם ישתפו פעולה עם אמנים נוספים במופעים מוסיקאליים מיוחדים.

בין השמות הבולטים שיופיעו לראשונה במסגרת הפסטיבל: שולי רנד שיתארח במופע של להקת הלב והמעיין עם חיליק פראנק, ברי סחרוף שיתארח במופע של דניאל זמיר, יצחק מאיר שיארח את חנן יובל, הזמר הצעיר מישל כהן ואמנים נוספים.

אמנים רבים נוספים יופיעו בימי הפסטיבל על פני 8 במות השונות הפזורות בין הסמטאות העתיקות באווירה הייחודית של צפת, ביניהם גם מנהליו האמנותיים של הפסטיבל אמן הקלרינט חנן בר סלע והכנר הבינלאומי אייל שילוח, אהרון רזאל, להקת המדרגות, מוסה ברלין, אייל סלע, ישראל זוהר, גיורא פיידמן ונגני הפרויקט הבינלאומי של כיתות האמן, יונתן רזאל, יהודה כץ ולהקת "איש", איטה ודב זילברמן, אמנים מקומיים, הרכבי נשים 'כליזמריות' ביניהן נאווה אמינוף והרכב מיוחד של עשרות נגניות צעירות ממחנה מוסיקלי אותו מובילה האמנית אודיה ברקן, הרכבים צעירים, מקהלת נגנים צעירים מפרויקט 'צפת עיר מנגנת' ועוד רבים וטובים.  במהלך הפסטיבל יתקיימו מעל 100(!) מופעים, כולם בכניסה חופשית לקהל הרחב.

"בשנת ה-25 הפסטיבל צפוי להמשיך את המסורת המוצלחת של הפסטיבלים בשנים האחרונות ולהיות פסטיבל מיוחד במינו, עם אמנים מהשורה הראשונה", אומר השבוע יו"ר הפסטיבל יגאל שטרית.

 בנוסף למופעים הרבים יתקיימו בימי הפסטיבל בעיר שלל אירועים מיוחדים וביניהם בימת 'כליזמרים לילדים', מופעי נגנים ואמנים הפזורים בכל רחובות העיר, מופעי שירה בציבור עם אמני הכליזמר אל תוך הלילה ועוד שלל אירועים באווירת מוסיקת הנשמה המיוחדת של נגני הכליזמרים. תוך כדי ימי הפסטיבל ולאחריו יתקיים גם השנה בצפת 'קלרינט וכליזמר בגליל'– הפרויקט הבינלאומי של כיתות האמן ומופעי התלמידים מכל העולם, בהנחייתם של גדולי נגני מוסיקת הנשמה היהודית ומרצים בעלי שם מרחבי העולם ובראשם מאסטרו גיורא פיידמן אשר יופיעו במופע מיוחד מדי ערב בעיר, בכניסה חופשית לקהל הרחב.

אולי יעניין אותך

Bottom ad