היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שרת הבינוי והשיכון: "רואים את תנופת הפיתוח בחצור"

 

בשבוע שעבר נערך סיור בחצור בהשתתפות השרה יפעת שאשא ובכירי המשרד, הסיור נפתח בישיבת עבודה בה הוצגו כלל הפרויקטים הנבנים בישוב בשיתוף המועצה ומשרד הבינוי והשיכון ובהם פרויקט שער לחצור והפיכת הכניסה לטיילת הליכה, שביל אופניים, פינת ישיבה וסלילת כבישים.

בשנים האחרונות בוצעו עבודות חיזוק מבנים בשכונת שלמה בן יוסף. בימים אלו מסתיימת עבודת 4 בנינים ובקרוב תחל בניית 3 בנינים נוספים, פיתוח שכונת מגורים בחלקה הצפוני של חצור, לראשונה מזה עשור שנים שיזמים פרטיים רוכשים אדמות ובונים מגוון של דיור, קוטג'ים מדורגים, בנייה רוויה ועוד.

סוכם כי בחודשים הקרובים תסתיים עבודת תכנון שכונת נווה חן (כ-180 יח"ד) וכן שכונת נוף חצור (כ-180 יח"ד) שכונות אלו יאפשרו מענה לציבור גדול מחצור ובסביבה שמעוניינים לרכוש בית או דירה בחצור.

שרת השיכון יפעת הודתה לראש המועצה שמעון סויסה וציינה כי משרד השיכון שמח על השותפות עם המועצה בחצור, ביחד עם משרד השיכון מצליחים לבצע פרויקטים רבים.

ראש המועצה הודה לשרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ולצוות משרדה על שותפות ארוכה לסיוע לקידום מיזמי בנייה וקליטת מאות משפחות חדשות לחצור.

 

פרויקט שער לחצור שלב א' לקראת סיום

בימים הקרובים תסתיים עבודת שלב א' של פרויקט שער לחצור, על מנת להקל על התושבים בזמן סלילת הכביש לקראת השכבה האחרונה, שקלה המועצה לבצע העבודות בלילה, עקב מזג האוויר והטמפ' הנמוכות, אין אפשרות לבצע סלילה בלילה ולכן המועצה והחברה הכלכלית נערכים לקראת יומיים של סלילת הכביש ובכך יסתיימו העבודות של שלב א' בפרויקט שיכלול גם גינון, פינות ישיבה ומדרחוב.

במקביל בימים הקרובים נערכים החברה הכלכלית ליציאה למכרז שלב ב' של הפרויקט שער לחצור שיחל מכיכר האצטדיון ועד לצומת כביש 90, 4 נתיבים וכמו כן שביל הליכה ואופניים ופינות ישיבה.

המועצה מודעת לקשיים ולאי נוחות הנגרמת בעת העבודות בעיקר בציר המרכזי, יחד עם זאת קצת סבלנות והבנה ובסופו של דבר יעמוד לרשות התושבים והבאים לחצור, כביש כניסה שנותן מקום מרכזי לקהילה ולהולכי רגל שילכו בבטחה ויוכלו לצעוד ולערוך ספורט בהצלחה, לצד פיתוח וסלילת כבישים חדשים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad