היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בדרך להשלמת הסגל

עירוני קריית שמונה קרובים מאוד להשלמת הסגל. לאחר צירופם של לואיס גוטיירס, אור אוסטוינד, והחלוץ ברונו קוניה, חתם היום באמצע השבוע קשר הפועל חיפה, רועי שוקרני בקבוצה, כאשר המגן אלי בלילתי צפוי לחזור גם הוא למועדון הצפוני.

שוקרני הגיע להבנות מול הקבוצה וחתם במועדון על חוזה לחמש שנים. כל שנותר כעת הוא להגיע להסדר באשר לדמי ההשבחה שאיזי שירצקי צריך לשלם על השחקן להפועל חיפה. שוקרני אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף למועדון כמו קריית שמונה, מקווה להצדיק את האמון שנותנים בי. אני מאמין בעצמי ומאמין שאצליח בקריית שמונה הן ברמה האישית והן קבוצתית"

###

בנוסף, במועדון החליטו להחזיר לקבוצה את המגן אלי בלילתי. השחקן שגדל במועדון הצפוני, שיחק בעונה האחרונה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ומתופקד כמגן שמאלי, במהלך העונה עקבו במועדון הצפוני אחריו והתרשמו מאוד מהתקדמותו. תחילה היה רצון להחתים את דניאל בורחל מהפועל עכו והצדדים אף הגיעו להבנות, אלא שאז טס בורחל לחו"ל, ובמועדון הוחלט להחזיר את בלילתי. מה שאומר שככל הנראה בורחל לא יצטרף על אף ההבנות בין הצדדים.

###

לאחר שבועות ממושכים בהם שמו של חלוץ מכבי תל אביב בהווה וקריית שמונה בעבר, ברק בדש, עלה כאופציה לחיזוק ההתקפה הצפונית, בקריית שמונה התחילו להאיץ תהליכים והבעלים איזי שירצקי פנה לחלוץ המוערך והציע לו לחזור לקדנציה שלישית במספר בצפון

בדש עדיין לא קיבל הבהרות מצד מכבי תל אביב באשר לתוכנית לגביו שכן החלוץ סיים חוזה. בינתיים לא השיב בדש לשירצקי וייתכן כי הוא נותן עוד מספר ימים לצהובים על מנת למצות את האופציה להמשיך בקריית שלום. במידה ולא תחול התקדמות מצד מכבי, בדש צפוי לחזור צפונה

###

היחידי שטרם הגיע להבנות מול שירצקי הוא אחמד עבאד שטרם חתם על חוזה חדש, החלוץ הצעיר מוערך מאוד על ידי הבעלים שאף שידרג את שכרו, אך בסביבתו של החלוץ טוענים כי השדרוג מינורי ולא מספיק. בשל כך, טרם חתם עאבד על ההצעה להאריך את חוזהו בקריית שמונה והוא בוחן במקביל מספר אופציות מקבוצות באירופה, בכל אופן, לחלוץ חוזה לעונה נוספת בקריית שמונה, אך אם לא יאריך אותו, הוא צפוי להימכר על מנת שהקבוצה תרוויח מהעברתו לפני שיהיה שחקן חופשי.

 

בנוסף במועדון הבהירו כי למרות גל השמועות סביב עהאד עזאם אין לרבוצה כל כוונה לשחרר אותו וכי הוא יישאר שחקן קריית שמונה. 


ק"ש להפועל חיפה: "שני שליש מכרטיסו של עמוס שייך לנו"

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, שוחח עם ראשי עירוני קרית שמונה בנוגע למעבר של השוער דני עמוס להפועל חיפה, אלא שלפי גורמים בקבוצה, אנשי קרית שמונה הבהירו שכל החתמה בנושא עמוס צריכה לעבור דרכם שכן הם מחזיקים בשני שליש מכרטיס השחקן שלו. עמוס עצמו קרוב מאוד לסיכום תנאיו מול הפועל חיפה אלא שכעת כץ ינסה להבין מהבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שירצקי מה הדרישות שלו לגבי עמוס.

אגב, בסביבת השוער טוענים כי לעירוני קרית שמונה אין אחוזים מכרטיס השחקן שלו ושהשחרור שלו מהפועל תל אביב למעשה הביא לכך שהוא שחקן חופשי כשייתכן ואם הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה לא יגיעו להסכמות עמוס יבקש לגשת לבוררות עם הקבוצה הצפונית

 

נציגיו של השוער דני עמוס יבהירו לאנשי הפועל חיפה כי מבדיקה משפטית שעשו, אין לקרית שמונה אחוזים על כרטיסו ואין להם זכות לבקש עבורו תמורה. לכן במקרה שהשוער יחתום בהפועל חיפה הצדדים ככל הנראה ילכו לבוררות. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad