היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בכר: "משהו לא טוב עובר עלינו"

קריית שמונה עדיין ללא ניצחון ראשון העונה, אומנם מדובר רק במשחקי גביע הטוטו אך זאת העובדה וכרגע היכולת של הקבוצה בהחלט מותירה לבכר עבודה קשה בפגרת הנבחרות לקראת פתיחת הליגה.

בשבת האחרונה אירחו הכחולים את הפועל חיפה בידיעה שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי להעפיל לשלב הבא, ק"ש עוד עלתה ל-0:1, אבל חניכיו של ראובן עטר השלימו מהפך וניצחו 1:3. קריית שמונה הציגה משחק חלש ונרפה ונראה כי במועדון הצפוני יהיו חייבים לצרף לפחות שחקן אחד נוסף על מנת לחזק ולעבות את הסגל.

מאמן קריית שמונה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "משהו לא טוב עובר עלינו ובאחריות שלי ושל הצוות שלי למצוא לזה פתרון. אנחנו רואים שיש ירידת מתח, אבל אסור לנו להיראות ככה. הפועל חיפה באו עם רעב ונחישות ואלו הדברים שאפיינו אותנו בשנה שעברה ואנחנו צריכים להחזיר את זה ומהר"

בכר המשיך: "היה משחק לא טוב שלנו, אנחנו יודעים שאם לא נשחק כקבוצה לא ננצח וזה מה שקרה, שקבוצה לא נראית טוב אי אפשר לבוא בטענות להגנה. הייתה חולשה כללית של הקבוצה ואנחנו נהיה חייבים להרים את עצמנו כי הליגה תיכף מתחילה. צריך לקחת את הדברים בפרופורציות, זה גביע הטוטו ויש שבועיים להתכונן לליגה ושהפצועים יחזרו"

המאמן נשאל האם הוא מודאג מהיכולת של שחקניו והשיב: "שנראים לא טוב אז גם מודאגים, אבל אני מכיר את השחקנים, זו תקופה פחות טובה. אני מודאג, אבל יודע שעם החבר'ה האלה אפשר להשתפר ונהיה יותר טובים"

החלוץ הצעיר אופיר מזרחי שכבש את השער היחיד במשחק לזכותה של ק"ש אמר "נראינו לא טוב, הצלחנו להבקיע ראשונים, אבל זה לא נראה טוב. עכשיו יש פגרה לנבחרות ואני בטוח שבזמן הזה הצוות יכין אותנו הכי טוב שאפשר לקראת פתיחת הליגה"

החלוץ המשיך: "לא ציפינו שנפתח כך את העונה, אבל טוב שזה קורה עכשיו לפני פתיחת הליגה, כרגע זה לא מתחבר לנו כמו שהלך נגד דינמו מוסקבה, אבל אנחנו עובדים ונעבוד קשה ונשתפר יותר כקבוצה"

על כושרו האישי והתפוקה הרבה גם בקבוצה וגם בנבחרת הצעירה אמר: "אני עובד קשה באימונים ואני מקווה שתהיה ליכולת הזאת המשכיות".

גם וובה בראון התייחס ליכולת: "טוב שזה קורה לנו עכשיו ולא בליגה, זה נכון שאין כפתור שלוחצים ואז מתחילים לשחק טוב יותר, אבל אני מאמין שזה יגיע. לא יודע למה אנחנו נראים ככה, זו שאלה שאני לא יכול לענות עליה. אנחנו משחקים לא טוב, לא מספיק נחושים והפועל חיפה היתה פשוט טובה יותר".

יחד עם זאת במועדון הצפוני תרים אחר שחקן חיזוק שיעבה את הסגל בעקבות הפציעות והיכולת, בקרית שמונה עדיין מחכים לתשובת יואב כץ לגבי רצונם לרכוש את עאהד עזאם. גורם המעורה בפרטים אמר שהפער בין הצדדים עומד נכון לעכשיו על כמה עשרות אלפי שקלים בלבד, ובמועדון הצפוני מקווים שכץ יסכים להצעה של שירצקי שעומדת על קצת יותר מחצי מיליון שקלים. עם זאת, בחיפה אמרו שכץ אמנם דרש סכום מסוים אך עשוי להגדיל אותו, מה שעשוי להביא לפיצוץ העסקה.

 

נכון לעכשיו עזאם עדיין לא נפגש עם קרית שמונה לגבי תנאי חוזהו, אך ההערכה היא שאם הדברים ייסגרו בין המועדונים, הצדדים לא יתקשו להגיע להסכמות והשחקן ילבש את המדים הכחולים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad