היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ברק בדש: "חזרנו למקום הטבעי שלנו"

מחר ב-18:00 קריית שמונה תצא לעוד משחק חוץ לא קל בכלל ותתארח אצל מ.ס אשדוד. בשבועות האחרונים חניכיו של ברק בכר מגלים יכולת טובה אך יותר חשוב מכל מצליחים להיות יעילים ולהשאיר את הנקודות אצלם, לראשונה העונה חיברו הכחולים רצף של 3 ניצחונות ובתוך כך הצליחו לשמור על המקום בחלק העליון של הטבלה במקום הרביעי.

יחד עם זאת ככל שקריית שמונה מצליחה יותר ככה גם מכת הפצועים של הקבוצה עולה מדרגה, אז השבוע התבשרנו גם על פציעתם של משה אבוטבול, מתן אוחיון וברק בדש, כלומר אם עד היום בכר היה צריך לתמרן ולנסות למצוא פתרונות הפעם הכאב ראש עבור המאמן בהחלט עלה מדרגה והוא יצטרך להיות יצירתי ביותר כדי להרכיב את ה-11 הפותחים המתאימים ביותר כאשר ככל הנראה הוא ייעזר בשחקנים נוספים של קבוצת הנוער. למרות זאת הכחולים מבינים כי כעת הם נמצאים במומנטום מצוין ואסור להם להרוס אותו בגלל סגל חסר, במהלך השבוע המשיך בכר לעבוד עם שחקניו על תנועת הכדור שאותה הוא דורש מהשחקנים ובעיקר דרש מהם לשמור על המקום אליו הם הגיעו בדרך ארוכה ולא קלה.

 

מנגד מ.ס אשדוד של העונה היא קבוצה בינונית של אמצע טבלה ומטה, במחזור האחרון הפסידה אשדוד 2:1 למכבי חיפה של אריק בנאדו כשאת הגול המצוין לזכותה כבש אקס קריית שמונה דויד סולארי. בכל מקרה באשדוד מבינים כי אם הם לא יצליחו לצבור נקודות סביר להניח שמהר מאד הם יתדרדרו לתחתית הטבלה לכן ביקש השבוע ניר קלינגר משחקניו לשמור על ערנות וריכוז במהלך כל דקות המשחק ובעיקר לא לאפשר לקריית שמונה להניע את הכדור ולצאת להתקפות בצורה מסודרת, בנוסף הזהיר קלינגר את שחקניו מהמצבים הנייחים אליהם מגיעים הכחולים. 

 

ברק בדש התייחס לשיפור ואמר: "עשינו 3 ניצחונות חשובים מאוד עכשיו חזרנו למקום הטבעי שלנו. יש לנו קבוצה שצריכה להיות שם. לקח לנו זמן להתחבר כי אנחנו עם סגל חדש ב-90 אחוז, עם כל השמחה, גם אבוטבול וגם אוחיון נפצעו, זה משהו מאוד מוזר כל הפציעות האלו"

על כך שבמחזורים האחרונים הוא נכלל בהרכב הראשון לאחר תקופה ארוכה בה היה בחוץ אמר החלוץ: "גם בתקופה שלא שיחקתי המשכתי לעבוד קשה וחיכיתי להזדמנות. אני שמח שמעבר לשערים שלי יש יכולת טובה ואני עוזר לקבוצה לנצח"

 

במהלך התייחס לכך שבמהלך המשחק הוא החמיץ פנדל אך החזיר לקבוצה אחר כך עם שער: "הרגשתי חייב אחרי ההחמצה. הייתה לי בעיטה לא מוצלחת בלשון המעטה. כבשתי הרבה פנדלים ועוד אכבוש בעתיד, אין מה לעשות. אני שמח שיצא לי להחזיר בשער אחרי זה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad