היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גודיס' – כל הטוב שיש לגליל להציע

 

יריד "גודיס'" הראשון מסוגו, יתקיים בקניון נחמיה לרגל חגי תשרי. מדובר על ריכוז של מיטב התוצרת הגלילית תחת קורת גג אחת ביריד ססגוני, יקבי בוטיק: האור הגנוז, נטופה ויקב בן דויד, לצד יקבים נוספים בדוכן המשקאות של מנשה: דלתון, רקנאטי, יקבהרי גליל ורמת הגולן, טפרברג ובזלת הגולן, גבינות המשק האורגני של מלון מצפה הימים, לחמים, שמן זית וזיתים, "הבאר" עם קונפיטורות, ממרחים, רטבים וליקרים, במארזי שי חגיגיים, בר אלקלעי תציג את העוגות המשובחות שלה מבית הקפה "מאדאם אלקלעי" בכרם בן זמרה, שוקולד הבוטיק "דה קרינה" מעין זיוון יציג את הפרלינים עבודת יד שמיוצרים בשיטות מסורתיות כבר שלןשה דורות וכמובן מארזי שי יוקרתיים ומהודרים בגדלים שונים לחג, עמית יוסף יציג דבש משובח היישר מהכוורת, אורטל עמרם תכין באהבה פוקצ'ות טריות וטעימות. בנוסף, שרה אקרמן מקיבוץ יפתח תציג את תכשיטי הזכוכית שלה ונדב מכפר בלום, "סיקרט" עיצוב תכשיטים יציג את קו התכשיטים החדש שלו לחג.

"יומיים של יריד משובח, רגע לפני החגים, מתחדשים וטועמים את הטעמים המשובחים שמגיעים עד אליכם הביתה, ביוזמת קניון נחמיה. מדובר במהלך ראשון מסוגו שמתוכנן להפוך למסורת" ציין אלעד בן הרוש מנהל השיווק של קניון נחמיה.

קניון נחמיה, הקניון הוותיק בעיר, מקדם את יצרני הגליל והגולן ומאפשר במה בתנאים הטובים ביותר, קניון ממוזג, חניה ללא תשלום והיצע נפלא לכל קניות החג.

 

מתי: ימים רביעי, חמישי 13-14.9

שעות: 16:00 – 21:00

אולי יעניין אותך

Bottom ad