היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גנב רכב בחליפה

 

השבוע התקבלה תלונה מתושבת קיבוץ שניר כי בשעות אחר הצהרים הגיעה לגן הילדים כדי לאסוף את בנה מהגן. היא השאירה את הרכב בחנייה כאשר הוא לא נעול. בחזרה לרכב היא הבחינה שארנקה לא נמצא. בארנק היו מספר כרטיסי אשראי. שוטרי תחנת קריית שמונה הבינו שברגעים אלה ממש מישהו משתמש עם כרטיסי האשראי של האישה. ההשערה הייתה שהגנב ימלא דלק, זה מה  שעושים בדרך כלל עם כרטיסי אשראי גנובים. בבדיקה מהירה שנעשתה ובמעקב אחרי פעילות הכרטיס השוטרים צדקו. הגנב תדלק בתחנת דלק ואף צולם בתמונות מאוד איכותיות על ידי מצלמות האבטחה שהיו פזורות במקום. הפרופיל של הגנב היה שונה ממה שהשוטרים היו רגילים. חליפה מהודרת, עניבה שיער מטופח, בקיצור 'גנב עלא-פרנג'י'. עוד גילו השוטרים שהאיש נוהג ברכב שנגנב באותו יום בקצרין. 

יום למחרת גילו השוטרים את הרכב הגנוב מסוג מזדה חונה בשכונת אשכול. בלשים, רכז המודיעין ושוטרי התחנה התפרסו באוזר לתצפיות על רכב. אחרי שעה קלה אכן הגיע האיש לו ציפו על פי תמונותיו במצלמות האבטחה לרכב הגנוב. כאן ציפתה לשוטרים הפתעה. האיש לא הצליח לפתוח את דלת המכונית והלך להזעיק …פורץ מנעולים שיפתור לו את הבעיה.  

כאן כבר הבינו השוטרים שמדובר בבינגו. האיש עם החליפה הוא גנב, ועוד איזה גנב. רשימת עבירות הרכוש שלו מילאה שני מסכים במחשב.

החשוד נעצר בשלב זה והובא לתחנה לחקירה בחשד לגניבת הארנק בקיבוץ שניר, גניבת הרכב בקצרין ועוד רשימה ארוכה של מעשים פלילים שהוא הודה בהם. בתום החקירה נעצר האיש, ובגדיו המהודרים הוחלפו בבגד האולטימטיבי של עבריינים מסוגו, טרנינג מזויפים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad