היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יורם מלול בכנס של מאות תומכים: "המפלגה שלי היא קריית שמונה!"

בהמשך לעלייה של יורם מלול בסקרים התכנסו אתמול מאות פעילים באולמי פאר להבעת תמיכה ביורם מלול ורשימתו: "ימ – בוחרים להצליח". האווירה המחשמלת בערב הובעה במחיאות כפיים נמרצות מדי כמה דקות. יורם מלול, שהוצג כמה וכמה פעמים כ"ראש העיר הבא" על ידי הפעילים והתומכים, אמר בנאומו: "מאשימים אותנו שפנינו למפלגות בשביל כסף, אנחנו לא פנינו לבעלי הון, אינטרסים או קבלנים, אנחנו לא מתביישים בכלום. מבחינתי, המפלגה שלי היא קריית שמונה!"

במהלך הצגת הרשימה, בירכה את המועמדים עו"ד ימית מלול-ינאי, בתו של סמי מלול, ויו"ר ועד הערר לארנונה בהתנדבות של קריית שמונה במהלך ארבע השנים האחרונות ומרצה לשיווק ולמשפט במכללת תל חי. "במהלך לימודיי באוניברסיטה התביישתי לציין כי אני מקרית שמונה במקור. עד שהבנתי, בעקבות החינוך שלי על ברכי מורשתו החברתית של בגין, שאם רוצים לשנות, צריך לפעול ולא להסתיר". הרצל בן אשר, מספר שתיים ברשימה, הסביר את חשיבות תמיכתו ביורם מלול והצטרפותו אליו: "תמיד רצתי לבד כמספר אחת, אבל יורם הראה לי שהוא ראוי ויכול, ולכן שמחתי להצטרף אליו כמספר 2, לראשונה בקריירה הפוליטית שלי".

האירוע כלל גם סרט וידאו קצר שהוכן על ידי מטה הצעירים של יורם מלול שהציג את העתיד הצפוי לקריית שמונה בראשותו. כל המשתתפים בקליפ היו צעירים תושבי קריית שמונה שהשתתפו בו בהתנדבות. האירוע הסתיים בריקודים ובשירה בציבור עם אירית בנית. ואפילו "ראש העיר הבא" זכה לשיר את "בלדה לשוטר" ו"הכל פתוח". במהלך המשפט "זה ייתכן, זה אפשרי, כל עוד אנחנו כאן שרים" קולות השרים עלו ומחיאות כפיים רבות נשמעו באולם.

בתוך כך חתמה רשימתו של מלול "בוחרים להצליח ימ", הסכם עודפי קולות עם "הבית היהודי". "אנו חשים קרבה אליהם, ומקווים שקולות המצביעים יוסיפו עוד מנדט", אמרו במה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad