היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אולי בעתיד

 

יגאל מה ההרגשה?

"ההרגשה שלי מצוינת אך עם תחושות מעורבות שהבחירה מראה על כאוס מוחלט בעיר כאשר הבוחרים מחולקים לקבוצות קבוצות, סקטורים סקטורים ומשפחות. צר לי שהציבור לא נותן כח למועמד מסוים ואין קונצנזוס סביב מועמד מסוים. התמיכה בנו הייתה גדולה מאד, ולמרות שלא נתמכנו על ידי בעלי אינטרסים או מפלגה גדולה, הצלחנו לעשות קמפיין מוצלח מאד ולהביא הרבה בוחרים חדשים לקלפי. אני מודה מעומק הלב לכל הפעילים והתומכים שעבדו סביב השעון במשך חודשים".

אחרי עשר שנים במועצה בהם היית מאוד פעיל וקשוב לתושבים, זה לא קצת מאכזב שקיבלת פחות מ-1000 קולות, כשיורם מלול, ללא ניסיון ועשייה קיבל פי 2.5?

"אנחנו, בניגוד לסיעות אחרות, שמרנו על הכח שלנו במועצה כבר שלוש מערכות בחירות אנחנו מקבלים אמון מהציבור ומכניסים שני מנדטים למועצה, אף סיעה בתולדות קריית שמונה לא זכתה לאורך שנים באמון כזה. הכח שלנו במועצה זהה לכח של סיעות שהשקיעו פי חמש ואף יותר על הקמפיין. הצלחנו לשמור על קמפיין נקי, מקצועי ללא השמצות, כפי שראינו במטות אחרים".

אתה מרוצה מהקמפיין? באיזה נקודות לדעתך טעית?

"מאד מרוצה מהקמפיין, אם תשים לב בסופו של דבר אנחנו לשון המאזניים בהרכבת הקואליציה  וזכינו שוב ושוב באמון הציבור. הקמפיין שלנו היה המקצועי ביותר, כלל סרטונים, שליטה מוחלטת בפייסבוק. עם מסרים נכונים. כמובן שהייתי שמח לו היה לנו את המשאבים האדירים של מועמדים אחרים שיכלו לפרסם כל שבוע מספר מודעות בכל העיתונים ולעשות שלטי ענק…אבל באמצעים שהיו לנו, ניצחנו!".

אולי עשית טעות שלא נלחמת על מקום בליכוד?

"ממש לא, בעובדה הצלחנו שוב להכניס שני מנדטים למועצה, בעוד שסיעות אחרות שהתאחדו איבדו את הכח שלהם".

יכול לראות שלא נראה יותר את יגאל בוזגלו בפוליטיקה, או שאתה מתחיל להתכונן לבחירות הבאות בעוד 5 שנים?

"אני תמיד, כמו בעבר ישרת את הציבור ואת תושבי קריית שמונה באופן הטוב ביותר בכל תפקיד שגורלי יוביל אותי".

מה הובטח לך על ידי ניסים מלכה במידה ויבחר?

"מטבע הדברים כאשר סוגרים שותפות קואליציונית אנו מקבלים את הכח להשפיע בתיקים מרכזיים שאני ימונה לסגן ראש העיר ושותפי לסיעה יורם ממן יקבל את תיק הממונה על הספורט".

אולי יעניין אותך

Bottom ad