היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

למה לנו לקחת אחריות על המקום בו אנחנו חיים?

ועידת אצבע הגליל ה-4 לזכרו של אלעד ארליך תתקיים

במכללה האקדמית תל-חי ותתמקד השנה במנהיגות המקומית

ועידת אצבע הגליל הרביעית תתקיים ב- 24/4/18 במכללה האקדמית תל-חי ותתמקד בנושא המנהיגות המקומית. הוועידה תכלול שלושה מושבים מרתקים, אשר יעסקו בסוגיות הבוערות הנוגעות לכל מי שמתגורר בגליל המזרחי ולכן כל תושבי האזור מוזמנים לקחת חלק בוועידה חשובה זו.

המושב המרכזי יעסוק ב"יישום התכנית הממשלתית לחיזוק הצפון – על פעולות הממשלה ליישום החלטה הממשלתית לחיזוק הצפון ועל התחומים אשר לא זכו למענה עד כה. במושב זה יינתן זרקור – מוניטור תכנית הצפון ע"י אופיר שיק מתנועת לב בגליל, כמו כן יתייחסו לתכנית הצפון יו"ר קק"ל דני עתר, יו"ר סיעת המחנה הציוני אבי גבאי, וח"כ אורלי לוי אבוקסיס.

המושב השני יעסוק באתגרי השלטון המקומי בפריפריה הגיאוגרפית. המושב יפתח עם הרצאתו של ראש העיר ירושלים, ניר ברקת בנושא: "מנהיגות מקומית וסוגיית חלוקת העושר המוניציפאלי" לאחר מכן יתקיים פאנל ראשי רשויות בהשתתפות, יו"ר אשכול גליל מזרחי אלי מלכה, ראש העיר קריית שמונה הרב ניסים מלכה, ראש מועצה מקומית מטולה דויד אזולאי, ראש מועצה מקומית יסוד המעלה אילן אור, ראש מוא"ז מבואות החרמון בני בן מובחר וראש מועצה מקומית קצרין דימה אפרצב. את המושב ינחה כתב חברת החדשות גיא ורון.

 

המושב השלישי יכלול שלושה מושבי תוכן מקבילים: יזמות טכנולוגית באצבע הגליל, מושב בריאות ומושב רשימות צעירים לשלטון המקומי אותו מובילות ליאת הלפרין ואיה מארק.

אתם בטח שואלים מי זה הבנו? מי אלו הנשים והאנשים האלו? אז אנחנו סטודנטים ותושבים של המקום צעירים וצעירות שבאנו ביחד ליצור רשת של צעירים הלוקחת אחריות על המקום שבו אנו גרות ומנסות להשפיע במקומות החושבים לנו. בקיצור, פורום צעירים אזורי. איך אנחנו משפיעות ומשפיעים, נשאלת השאלה והתשובה היא כרגע בבחירות. ב30 באוקטובר 2018 יש לנו הזדמנות לבחור נבחרי ציבור אשר ישרתו את האינטרס של הטוב המשותף של האזור. נבחרים שידברו על חיבור ולא על ניתוק. נבחרים שייצגו את הצרכים של צעירים בפעילויות שונות ונבחרים אשר בראש מעיניהם יהיו חינוך, סביבה, תרבות ושיתוף הציבור בהחלטות הנקבעות.

הבחירות הן הזדמנות לקחת אחריות על המקום בו אנו גרות! הכוח נמצא אצל התושבים והאתגר הוא שכל התושבים באזור וצעירים בפרט יתערבו ויפעלו במערכת הפוליטית.

מפגש זה היה מפגש מקדים לוועידת אצבע הגליל שתתקיים ביום שלישי 24/4/18 במכללה האקדמית תל חי. בוועידה יתקיים מושב צעירים לשלטון המקומי לקראת הבחירות. במושב ישתתפו נציגי רשימות צעירים מערים שונות בארץ שעשו שינוי במדיניות הצעירים ברשות שלהם והגיעו לתפקידים בכירים וכן יערך פאנל נציגים צעירים אשר מתכננים לרוץ לבחירות ברשויות המקומיות באצבע הגליל. בפאנל תהיה הזדמנות לשמוע על עמדותיהם של המועמדים המקומיים כלפי צעירים באזור וכן להשמיע דעות, מחשבות וצרכים.

נפגש ב 24/4/18 בשעה 15:15 במכללה האקדמית תל- חי, בואו והביאו חברים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad