היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מגיעים לטדי

לאחר פגרה בת שבוע ליגת העל חוזרת ואיתה מחזור לא פשוט כלל שמחכה לקריית שמונה, כידוע עבור המועדון הצפוני מדובר בתקופה לא טובה כלל, שחקניו של ברק בכר פשוט לא מצליחים להתרומם, מציגים יכולת חלשה ובעיקר לא מצליחים לצבור נקודות.

מחר תתארח הקבוצה בטדי למשחק מאתגר מול אלפי צהובים שחורים ביציעים, למזלם של ק"ש גם בית"ר ירושלים לא נמצאת בתקופה טובה מידי, כאשר במחזור האחרון הפסידו הצהובים למכבי חיפה בתוצאה 2:0 והציגו משחק חלש ונרפה, בבית"ר כידוע הלחץ מהסביבה הרבה יותר גדול וכבר עכשיו נשמעות ביקורות מכל עבר על המאמן אלי כהן, לכן עבור בית"ר ירושלים המשחק לא פחות חשוב והם ינסו להשאיר את 3 הנקודות בבית.

שחקני קריית שמונה יהיו חייבים להתעלות על עצמם ולהגיע עם הרבה יותר מחויבות למשחק ובעיקר ריכוז לאורך כל ה-90 דקות, במהלך השבוע האחרון בכר עבד עם שחקניו על ניצול מצבים שזה בהחלט מה שחסר כעת לכחולים במשחקם.

מבחינת הסגל למשחק בכר ייאלץ להסתדר עם סגל חסר ביותר, אומנם וובה בראון החלים מהפציעה והתאמן כרגיל במהלך השבוע האחרון אך לעומתו הקשר משה אבוטבול לא הצליח במהלך השבוע להשלים אימונים מלאים והוא נמצא בספק למשחק, הקשר מצטרף לחלוץ דויד מנגה ולבלם דין מימוני שייעדרו אף הם.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad