היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"מכבי הכי איכותית בארץ"

לשחק מול האלופה מכבי ת"א זה אף פעם לא קל, כל שכן שנמצאים בימים לאחר העפלת הקבוצה לליגת האלופות ובמומנטום המדהים שהצהובים נמצאים בו. אומנם במפגש האחרון בין שתי הקבוצות קריית שמונה כאמור ניצחה את מכבי (בפנדלים) וזכתה בתואר הראשון שלה לעונה אלוף האלופים. אך מאז עברו כבר כמה שבועות ובינתיים הקבוצה של סאלח חסארמה שהפסידה להפועל באר שבע וניצחה את הפועל תל אביב מציגה יכולת בינונית וחלשה.

במהלך הפגרה לסאלח חסארמה הייתה לא מעט עבודה עם הקבוצה שלו לקראת המשחק שמצפה להם ולקראת ערן זהבי השחקן הכי טוב בליגה ללא עוררין כשהוא נמצא בכושר שיא. בכל מקרה למרות שקריית שמונה מגיעה למשחק כאנדרדוג ראינו את הכחולים מצליחים להפתיע את מכבי ולגבור עליהם לא מעט פעמים בעבר נשאר רק לקוות שגם הפעם זה יקרה.

בנושא אחר במהלך הימים האחרונים, בעירוני קריית שמונה מפעילים לחצים כבדים על מכבי חיפה בנוגע לשאילתו של שחר הירש

שמו של החלוץ עלה כבר במהלך הקיץ, אך ירד בשל חוסר הוודאות באשר למעמדו בשורות הירוקים. בהמשך צירפו בקרייה את עידו אקסברד, אך בשבוע האחרון התקבלה החלטה להפעיל מאמצים ולצרף את הכישרון הצעיר.

אם הירש יצטרף, במועדון לא שוללים את האפשרות להשאיל את אקסברד כשמספר קבוצות כבר הביעו עניין בשרותיו. מי שמעמדו השתפר לאחרונה הוא החלוץ אוגו שעלה מהנוער ולאחרונה מציג יכולת משודרגת. גם ברונו קוניה מציג שיפור ניכר ביכולתו ובקרייה התקבלה החלטה לוותר על האופציה לשחררו בינואר ולממש את החתמתו לחמש שנים במועדון.

בנוסף קבוצת הנוער של המועדון הצפוני תחל את דרכה בליגה בשבת כאשר תארח את מכבי חיפה במחזור הראשון ואילו נערים ב' יארחו את טוברוק נתניה למשחק הליגה הראשון.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad