היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סוגרים עונה…

מחר זה קורה עירוני קריית שמונה תנעל את עונת 2013/14 במשחק האחרון של הפלייאוף העליון בו היא תשחק מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. בקריית שמונה בהחלט יכולים לסמן וי על עוד עונה מצוינת לאחר הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה והמיקום המצוין בטבלה, את הסיכומים הרשמיים נשאיר לגיליון הבא.

בנושא אחר אוהדי קריית שמונה זועמים על עיריית קריית שמונה שהחליטה לדחות את חגיגות הגביע לתחילת עונה הבאה, מספר אוהדים אמרו לעיתון חדשות: "עבר זמנו בטל קורבנו, כל עיר הייתה מארגנת חגיגות לאוהדים, מגיע לנו לשמוח עם הקבוצה שלנו, לא בכל יום אנחנו לוקחים גביע אבל תמיד פה הכל שונה. לא מובן איך מונעים מאיתנו את החגיגות האלה בזמן שהם אמורות להיות, באמת החלטה לא מובנת".


בכל מקרה האוהדים והקבוצה דאגו למיני חגיגות השבוע לעצמם כאשר המועדון הגיע לקניון 8 באמצע, הקבוצה יחד עם האוהדים שהגיעו ערכו הפנינג שכלל צילומים של אוהדים עם הגביע והשחקנים, רכישת מזכרות ועוד…


קהת: "לכבוש מול מכבי זה לא מובן מאליו"

המחזור השמיני בפלייאוף העליון הסתיים ביום ראשון האחרון עם משחק מעניין באצטדיון בלומפילד, בין האלופה הטרייה מכבי תל-אביב למחזיקת הגביע הטרייה אף יותר, עירוני קריית שמונה. החניכים של פאולו סוזה לא איכזבו את 12 אלף הצופים באצטדיון ורשמו 1:3 משכנע על החבורה של ברק בכר שאפשר להם לפתוח את השמפניות ולהתחיל בחגיגות האליפות.

כבר אחרי רבע שעה של משחק כשכדור של דן איינבינדר התגלגל במפתיע לרשת של גיא חיימוב וקבע 0:1. איינבינדר המשיך לככב כשאחרי עשר דקות בישל את השני לדור מיכה, ששם את החותמת על יחסי הכוחות בין שתי המנצחות הגדולות של העונה בכדורגל הישראלי.

המחצית הקצבית המשיכה כשכדור עונשין מ-11 מטרים של רועי קהת צימק את התוצאה ל-2:1, אבל זה לא הספיק, הכוכב מס' 1 של מכבי העונה ערן זהבי התכבד בשער השלישי של הצהובים, שגם חתם את תוצאת המשחק.

קשרה המצוין של קריית שמונה רועי קהת אמר בסיום המשחק: "לא נראנו טוב, מכבי היו יותר טובים מאתנו, אני לא חושב שמדובר בירידת מתח אחרי הזכייה בגביע כי רצינו מאוד לעשות משחק טוב ולתת צ'אנס לקחת את המקום השני והגישה הייתה חיובית אבל במגרש זה לא בא ליידי ביטוי, ניסנו להשיג שוויון ב-2:1 וספגנו את השער השלישי".

קהת שגדל במכבי תל אביב כבש גם את השער היחיד של קריית שמונה במשחק ואמר: "לכבוש מול מכבי זה לא מובן מאליו, לא רגיל ולא כמו להבקיע מול כל קבוצה אחרת בליגה, גדלתי שם, הייתי שם הרבה שנים ושיחקתי בבוגרים. ההרגשה טובה ביחד עם זה שאני מרגיש צורך להודות להם על השנים".

 

במועדון הצפוני חושבים כבר על העונה הבאה אך קהת לא ממש ממהר לסמן מטרות: "המטרה תהיה לעשות עונה טובה כמה שיותר. בחיים לא מדברים על אליפות, גביע וכדומה, חושבים על משחק אחר משחק ואם זה אפשרי בשלבים הסופיים אז נעשה הכל כדי לזכות"



ברק בכר: "עוד יש סיכוי למקום השני"

עירוני קריית שמונה השיגה ביום רביעי את ניצחונה הרביעי העונה על הפועל באר שבע, 0:3, ופתחה מחדש את המאבק על המקום השני.

הקבוצה הצפונית עלתה בהרכב חסר, ללא וובה בראון ומינדאוגס פנקה, שעברו ניתוח בברך, ללא קאסיו פרננדז, הסובל מעומס, וללא דוד מנגה שלא עבר את מבחן הכשירות. הקרייה, שסובלת במהלך העונה ממכת פציעותאך עדיין הציגה יכולת משכנעת וניצחון מוחץ.

מאמן קריית שמונה ברק בכר היה מאושר בסיום: "לא משנה כמה פעמיים ניצחנו את באר שבע, היה היום משחק מדהים. נראנו מעולה אחרי שכבר השגנו את המטרות. זה היה נראה כאילו רק התחילה העונה. זה לא מובן מאליו אני מאוד גאה בשחקנים"

"אין לנו הרבה זמן להתאושש ולנוח. נתאמן יומיים ונגיע למשחק הכי בצורה הכי רצינית שאפשר. כל עוד יש סיכוי למקום שני נעשה את הטוב ביותרשיחקנו המון משחקים לאחרונה. היתרון הפיזיולוגי שלנו בולט מאוד. אני מאוד נהניתי מהשחקנים היום, במיוחד מהצעירים, עשינו עונה אדירה. ככל שהזמן עבר התחברנו בצורה מעולה, למרות הפציעות, והגענו לשיא בזמן הנכון"

בכר דיבר על העונה שעברה על קבוצתו: "אי אפשר להחליף קבוצה שלמה ולצפות מהתחלה לתוצאות. בשנה הבאה יהיה לנו יתרון כי נתחיל יותר מחוברים".

קשרה של הקבוצה אדריאן רוצ'ט אמר בסיום: "מעבר לזה שזה ניצחון רביעי על באר שבע, סיימנו את העונה עם הפסד ביתי בודד בעונה. זה אומר המון ואני גאה להיות חלק מזה".

פתיחת העונה הייתה מגומגמת, עד דצמבר הבנו שזה נתפס ובאמת עשינו סוף עונה מדהים", על תחושת הפספוס הוסיף: "יש תחושת פספוס על ההתחלה, ראינו מה קרה בסוף עם הרצף שהוביל לגביע ויכול להיות יוביל למקום השני"


רוצ'ט הסביר את ההבדל בין ההתרגשות של האליפות לזכייה בגביע: "לקחת אליפות, אין דבר טוב מזה, הגביע מאוד מתוק, אך הדרך אליו קצרה – חמישה-שישה משחקים. אליפות זה יציבות וחוסן מנטאלי ואופי של שחקן לאורך דרך. לא ידעתי לאן העונה הזו תלך כי החלפנו 90 אחוז מהשחקנים, עם הזמן למדנו תוך כדי תנועה ואני שמח שזה הוביל לאן שאנחנו היום".

אולי יעניין אותך

Bottom ad