היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים ראשונים של 2018

התפרע על הכביש מצויד באגרופן

במהלך פעילות משולבת למניעת אלימות ומיגור תופעת הבריונות בקריית שמונה, עצרו השבוע שוטרי יחידת האכיפה העירונית ופקחיה נהג רכב שנסע במהירות גבוהה וסיכן את משתמשי הדרך. ברכבו של החשוד נתפס אגרופן האסור בהחזקה. החשוד, תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, נחקר ומסר את גרסתו. בסיום החקירה שוחרר החשוד בערבות.

במשטרה רואים בחומרה את התנהגותו של החשוד ואומרים "לא רק שהאיש עובר עבירת תנועה ומסכן את המשתמשים בדרך, הוא כבר מוכן עם אגרופן למפגש הראשון שיהיה לו עם מי שהוא פגע בו. אנחנו חוזרים ומזהירים. שוטרי ופקחי השיטור העירוני יגלו אפס סובלנות לבריונות על הכביש, והתגובה תהיה בהתאם".

 

 

בקיבוץ מקווים שלא מדובר בענף חדש

בפעילות שוטרי הבילוש של תחנת קריית שמונה בוצע השבוע חיפוש על פי צו בית משפט בבית חשוד תושב אחד הקיבוצים באזור בשנות ה-30 לחייו. במהלך החיפוש נתפסו סמים מסוג קנאביס במשקל כ-300 גרם, כמות שאינה לצריכה עצמית. החשוד הובא לתחנת המשטרה, נחקר, מסר את גרסתו ונעצר. מעצרו הוארך בבית משפט במספר ימים והחקירה בעיצומה.

 

 

לא מצלם אותך, מדבר בנייד, אחי

תושב העיר התלונן השבוע במשטרה כי אדם שאינו מוכר לו ראה אותו עומד ומדבר בטלפון הנייד שברשותו וחשב שהוא מצלם אותו. לדברי המתלונן אותו חשוד פתח את מעילו, הראה למתלונן כי יש ברשותו מברג ואיים עליו כי ידקור אותו ואת הסובבים אותו. המתלונן הזמין ניידת משטרה למקום שהגיעה ועיכבה את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה. מדובר בחשוד תושב קריית שמונה בשנות ה-30 לחייו. החשוד נחקר, מסר את גרסתו ונעצר. מעצרו הוארך בבית משפט והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

 

נוהג, בלי רישיון

בפעילות ניידות הסיור של משטרת קריית שמונה נתפס השבוע תושב העיר בשנות ה-20 לחייו כשהוא נוהג ללא רישיון נהיגה. מבדיקה התברר כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. הנהג נעצר ונכלא. הרכב שבו נהג הושבת ל-30 יום. הנהג יובא בפני שופט לשיפוט מהיר.

 

 

נעצר חשוד בפריצות לבתים בראש פינה

ערנותם של אזרחים בראש פינה אשר ראו אדם המנסה לפרוץ לבית בראש פינה, התקשרו למוקד 100 של המשטרה והודיעו על כך.

עם קבלת ההודעה הוזנקו למקום כוחות משותפים של משטרת ישראל ומשמר הגבול. שוטרי מג"ב איתרו את הפורץ שפתח במנוסה, אולם לוחמי מג"ב (עמדו בהצלחה במבחני 'בר-אור') היו מהירים יותר ותפסו את החשוד לאחר מרדף.

החשוד נעצר כשברשותו תיק גב ובתוכו מחשב נייד, שני זוגות משקפיים ו-שני פנסים החשודים כגנובים. בנוסף נתפס בתיקו של החשוד כלי פריצה ובגדים להחלפה.

האיש חשוד בעוד ניסיונות פריצה, לפחות לשני בתים נוספים.

במשטרה מוסרים "משמר הגבול/משטרת ישראל ימשיכו לפעול כנגד כל מי שמהווה איום על ביטחונם ורכושם של תושבי מדינת ישראל, בכל מקום".

החשוד, בשנות ה-20 לחייו, תושב טובא-זנגרייה הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט קריית שמונה.

 

 

נמשיך להסביר ולרשום דוחות

שוטרי ופקחי יחידת האכיפה העירונית בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, 'עיר ללא אלימות' וחיילי צה"ל קיימו השבוע יום הסברה שמטרתו העלאת המודעות לאיסור נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מהן המשמעויות 'נהג תורן' ונהיגה זהירה. במהלך היום הוצבו עמדות הסברה בקניונים, וחולקו עלונים לעוברים והשבים.

נהגים יקרים, סעו בזהירות ותגיעו לשלום.

צילומים: דוברות משטרת ישראל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad