היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פעמיים כי טוב

אחרי שבוע מצוין שעבר על קריית שמונה הכחולים ינסו להמשיך את המומנטום החיובי ולחבר ניצחון שלישי ברצף בשבת.

הקבוצה של ברק בכר מגיעה למשחק מול רעננה כשהיא לאחר שני ניצחונות על הפועל חיפה ובעיקר עם לא מעט ביטחון שצברה בדרך, הכחולים אומנם נמצאים כעת במקום ה-6 בטבלת הליגה אבל ניצחון בקלות יכול להוביל אותם לטיפוס מספר מקומות בטבלה ולשם בדיוק הם חותרים.

מנגד מגיעה הפועל רעננה לאחר הפסד שספגה במחזור האחרון ממכבי חיפה  בתוצאה 3:1, ולאחר שהפסידה למכבי פ"ת במסגרת גביע המדינה, על הנייר זהו כמובן משחק קל לשחקניו של ברק בכר על הקבוצה של קורצקי שמאיישת את המקום ה-11 בטבלה, אך עדיין לכחולים לא צפויים חיים קלים באצטדיון בנתניה והם בעיקר יצטרכו לשחזר את היכולת מהמחזורים האחרונים.

 

מהפן המקצועי אולי לראשונה העונה בכר ייהנה מסגל כמעט מלא למשחק, בכל מקרה נראה כי המאמן יעלה עם ה-11 שפתחו בגביע המדינה. 


בכר: "נוכל להגיע עד הסוף"

משחק מצוין לקריית שמונה שהעפילה לגמר גביע המדינה לאחר שגברה 3:0 על הפועל חיפה בפעם השנייה תוך ארבעה ימים, משחק מצוין של חניכיו של בכר הוביל אותם גם לתוצאה מצוינת ובקבוצה היו מרוצים גם מכך שהקשר רועי קהת כבש את שער הבכורה שלו כמו גם החלוץ וויאםעמאשה שכבש במסגרת הגביע בבעיטת פנדל.

החבורה של ברק בכר הייתה עדיפה בדקות רבות של המשחק כאשר אחמד עאבד, אופיר מזרחי ודייויד מנגה ניצלו את המהירות שלהם כדי לספק לא מעט מצבים ועם יותר דיוק התוצאה הייתה אף גבוהה יותר

בדקה ה-35 עאבד ניצל איבוד של יוסי דורה כדי להשאיר אבק להגנת חיפה ולבשל לרועי קהת את שער הבכורה במועדון הצפוני. בפתיחת המחצית השנייה דייויד מנגה הכפיל בנגיחה וגרם לקהל האדום להעלות מדרגה בקריאות נגד הקבוצה של שלומי דורה.

ואז בדקה ה-85 הגיעה גולת הכותרת מבחינת קריית שמונה ובעיקר מצדו של וויאםעמאשה שנכנס כמחליף חזר לכבוש אחרי קרוב לשנה כשדייק מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יש של אושרי רואש בתוך הרחבה, עמאשה יכול להיות מרוצה בעיקר מהעובדה שכבש בקריית אליעזר המגרש שהיה אמור לחוות בו עונה במכבי חיפה אך ראה אותו בעיקר מהיציע.

לאחר שבעונה שעברה הגיעה קריית שמונה עד לגמר הגביע גם השנה רוצים השחקנים של ברק בכר להגיע לגמר אבל הפעם בעיקר מקווים כמובן להיות הקבוצה האחרונה שתפגוש את הנשיא.

מאמן קריית שמונה ברק בכר היה מאושר בסיום: "לא היה קל, במחצית הראשונה לא היינו טובים. הם התחילו חזק אבל השער שלנו שיחרר לחץ. ידענו שאם נעבור נוכל להגיע עד הסוף. אנחנו רוצים ללכת על הגביע והמשחק הזה חשוב אבל בגביע אין פייבוריטית. אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה אחרת בצמרת וכמובן שיש לנו גם מטרות בליגה"

 

 

בכר: "עשינו את המשחק קל"

עירוני ק"ש אירחה בשבת האחרונה הפועל חיפה לקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון כאשר הקבוצה של ברק בכר יצאה עם ידה על העליונה לאחר ניצחון קליל 0:2 באצטדיונה הביתי

לאחר פתיחה מהוססת מצד שתי הקבוצות, היו אלה המארחים שהחלו להגביר את הקצב ובדקה ה-15 כדור קרן של אחמד עאבד מצא את קאסיופרננדס שדחק את הכדור לרשת מ-3 מטרים והעלה את קבוצתו של ברק בכר ליתרון מוצדק. בדקה ה-39 בעיטה מדויקת של אופיר מזרחי מ-18 מטרים הכפילה את יתרונם של הצפוניים וחתמה את תוצאת המחצית.

45 הדקות האחרונות החלו בדיוק כפי שהחל המשחק עם הרבה בלאגן ומעט כדורגל. גם כניסתו של דוד רביבו למגרש לא סייעה לקבוצתו של שלומי דורה שנראיתה רע לאורך כל 90 הדקות. בדקה ה-80 עלה וויאםעמאשה לבכורה מחודשת בקבוצה והתקבל במחיאות כפיים ע"י הקהל הביתי

מאמן קריית שמונה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "אני חושב שעשינו את המשחק קל. גם ביתרון כזה אחרי שבוע שעבר לא הייתי רגוע בחצי השני, היו לנו המון מצבים ויכולנו להגדיל את התוצאה. היה חשוב לנצח אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון"

 

בכר התייחס לצירופו של עמאשה לקבוצה ואמר: "עמאשה הוא תוספת מאוד משמעותית. הוא לא התאמן מסודר ולכן נשלב אותו בהדרגה ובחודש הקרוב הוא לא יפתח הוא יעזור לנו הרבה בהמשך העונה"

 

איזי שירצקי: "עמאשה הוא החלוץ הכי טוב בארץ"

בקריית שמונה היו מרוצים מהניצחון על הפועל חיפה שהגיע לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ובעיקר לאחר התיקו מול מכבי פ"ת, מי שערך הופעת בכורה במשחק היה החלוץ וויאםעמאשה שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר ביומו האחרון של חלון ההעברות.

הבעלים איזי שירצקי שהיה מרוצה מהמשחק של שחקניו פרגן בסיום לחלוץ החדש ישן של ק"ש: ״עמאשה הוא החלוץ הכי טוב בכדורגל הישראלי״,

החלוץ והכישרון הצעיר אופיר מזרחי היה מאושר בסיום: ״אני שמח שניצחנו ונתנו משחק טוב. אני מאושר להצליח לשחק טוב, אבל מגיע כל הכבוד לכולם על הניצחון"

בלמה של הקבוצה קאסיו פרננדז שכבש אף הוא שער במשחק אמר: ״אני חושב שהגענו מוכנים למשחק ההגנה עבדה טוב כולם עוזרים זה לא קל אבל נראה קל. שחקני ההתקפה גם עזרו להגנה, לכבוש שער זה נותן לתחושה טובה אבל העבודה שלי זה ההגנה״

 

שיר צדק: "חושבים על השלב הבא ולא מפנטזים"

מאוד התרגשתי לחזור לשחק בהרכב הראשון, היה לנו משחק טוב גם מבחינה אישית וגם קבוצתית" אמר שיר צדק שחזר להרכב הראשון לראשונה מזה ארבעה חודשים. "כשנפצעתי לא היה לי כל כך קשה לראות את הקבוצה מבחוץ כי הבנתי שאני לא יכול לשחק אבל שהחלמתי היה קשה עכשיו אני כאן לרשות ברק, עשיתי את תהליך ההחלמה והשיקום הכי טוב שאפשר בזכות הכלים שנתן לי המועדון ואני מודה להם עכשיו צריך לחזור לשחק ולתרום לקבוצה" תיאר הבלם את ארבעת החודשים האחרונים.

צדק שמשמש כקפטן של הקבוצה הצפונית עדיין לא חושב על זכייה בגביע: "אנחנו עדיין לא חושבים על מפגש עם הנשיא יש עוד שלבים בדרך. שנה שעברה בגמר קיבלנו בומבה בכנף" אך יחד עם זאת מבין שניסיון בגביע לא חסר בקריה: " יש חברה שזכו בגביע שנה שעברה (מנגה ובראון, ש.א) ויש כאלה שהגיעו לגמר אז חושבים על השלב הבא ולא מפנטזים".

על השלב הבא אמר הבלם: " לא משנה איזה קבוצה זה יהיה כי הגרלה טובה היא רק אחרי שעוברים שלב".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad