היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קל זה לא יהיה…

קריית שמונה תתארח מחר אצל הפועל באר שבע לאחד המשחקים היותר קשים ומאתגרים שלה, הקבוצה של אלישע לוי היא בהחלט הפתעת העונה עד כה כאשר היא מצליחה לשמור על מאזן כמעט מושלם של 4 ניצחונות ותיקו אחד.

במחזור האחרון סיימה באר שבע בתיקו מאופס מול מכבי חיפה אך עדיין היא מגיעה למשחק כפיבוריטית, הקבוצה מהעיר הדרומית דומיננטית, חזקה ומציגה כדורגל אטרקטיבי ומהנה, עם חולית חוד מוכשרת.

לעומת זאת קריית שמונה מגיעה למשחק אחרי תיקו חלש על בני סכנין ולאחר הפסד במשחק אימון לבית"ר ירושלים, בכר יצטרך לעשות הכנה קפדנית למשחק בייחוד בשל העובדה שהוא יתקיים בווסרמיל הביתי ולאור המומנטום המצוין של הפועל באר שבע.

 

שחקני קריית שמונה התייחסו למשחק הצפוי להם: "ברור לכולם שמחכה לנו משחק לא קל בכלל, באר שבע היא קבוצה מצוינת ובינתיים היא ומכבי ת"א מציגות את הכדורגל הכי יפה שיש, אין ספק שגם לא תורם לנו שהמשחק בווסרמיל שידוע כאצטדיון ביתי ועם הקהל של באר שבע, אבל אנחנו כמובן נעשה את ההכנה הכי טובה שאפשר, אנו נהיה חייבים להגיע מרוכזים וחדים, נכון שבמשחקים האחרונים לא היינו מספיק טובים אבל עבדנו קשה במהלך כל השבוע, אנחנו קבוצה מצוינת וטובה שלא חוששת מאף קבוצה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad