היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הידרותרפיה למבוגרים

מרכז 'בועות' החדש בצפת, מתמחה במגוון רחב של טיפולים במים, יחד עם נבחרת  המטפלים המוסמכים מוביל המרכז את עקרונות הטיפול במים תוך ניצול ושימוש בסגולות המים.

טיפול הידרותרפי למבוגרים הוא טיפול פיזי במים, מטרות הטיפול נותנות מענה לצרכים שונים מאדם לאדם. טיפול אקטיבי או פסיבי, בשימוש בטכניקות שונות ומגוונות, טיפול בפתולוגיות שונות, להפחתת כאב, לעצירת התדרדרות פיזית, חיזוק שרירים לתמיכה טובה יותר לגוף ובכך למנוע פציעות עתידיות, ביסוס תגובות שיווי משקל ללא פחד מנפילה, הפחתת תגובות הגנה לא רצויות ועוד.

"הטיפול ההידרותרפי נעשה במים חמימים בטמפרטורה של כ-34 מעלות צלזיוס, הטבילה במים החמימים מרגיעה, מפחיתה כאב, מגבירה זרימת דם ורידי ומעלה את תפוקת הלב. המים תומכים ביציבה ומפחיתים את עומס המשקל מהגוף, ואנו יכולים לבחור את העומס על הגוף על פי העומק בו אנו עובדים", הדגיש, ניר אלט מנהל מקצועי של צוות הגברים במרכז 'בועות'

במרכז 'בועות' מטפלים בבעיות שריר שלד, פגיעות מוטוריות, בעיות עמוד שידרה, בעיות יציבה, שיקום מניתוחים אורתופדיים (ברך, ירך, כתף ועוד). מחלות אוטואימוניות כמו דלקות פרקים, פיברומיאלגיה. פגיעות נוירולוגיות שונות, שבץ מוחי, בעיות תחושתיות. שיקום לב אחרי אירוע לבבי, ניתוחים, סיוע בתהליכי החלמה במצבי מחלות ממאירות. עזרה ושיקום במצבי טראומות נפשיות מסוגים שונים.

"מרכז 'בועות' בצפת, מציע לציבור המבוגר בשורה של ממש, טיפול הידרותרפי עבור מבוגרים תוך שימוש בסגולות המים, יכול להיטיב עם חיי יום יום של המבוגר ע"י הפחתת כאבי גוף, הגברת זרימת דם, שיקום ועוד. האמצעים החדשניים במרכז לצד צוות מטפלים ומטפלות מוסמכים בעלי ותק רב שנים, יתאימו טיפול מתאים למטופלים ויאיצו את הצלחת התהליך לתוצאות משפרות חיים למבוגרים בפרט ולכלל המטופלים בכלל". ציין צבי הנדלס, בעל מרכז 'בועות'.

לתיאום וקביעת תור: 04-8336220

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad