היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אדריאן רוצ'ט: "אנחנו צריכים ללמוד את גילי והוא אותנו",

הקשר החדש דרקו טאסבסקי אמר לחדשות: " שמעתי רבות על ק"ש ואני עכשיו כאן כדי ללמוד. אני חושב שזה מועדון טוב שלקח אליפות וננסה להצליח יחד גם באירופה. אנחנו נהיהחכמים יותר אחרי ההגרלה של מוקדמות הצ'מפיונס".

הקפטן אדריאן רוצ'ט התייחס למאמן החדש: "אנחנו צריכים ללמוד את גילי והוא אותנו, נתקדם תוך כדי תנועה, אני מקווה שתהיה עונה טובה".

על השאלה האם הוא חושב שהסגל הקיים יספיק לעבור שלב במוקדמות ליגת האלופות ענה רוצ'ט: "גם בשנה שעברה לא חשבו שהסגל הזה ייקח אליפות, הכל אפשרי. נחכה בסבלנות להגרלה".

הקשר דיבר גם על תואר האליפות המחייב ואמר: "נכון שלהתחיל עונה כקבוצה אלופה זה שונה לחלוטין, התואר הרבה יותר מחייב ומצפים מאיתנו ליותר, אני לא יכול להגיד שאם לא ניקח אליפות שוב זה יהיה כישלון אבל ברור שהמטרה שלנו היא להמשיך את העונה הטובה הקודמת".

המגן אלעד גבאי שכמעט לא זכה לחופש בשל מחנה האימון של הנבחרת אמר: "בקושי היה לי זמן לנוח בפגרה אבל להיות שייך לנבחרת ישראל זה כיף וכבוד גדול, צברנו קצת כוחות בכמה ימים של מנוחה, יש את ההתרגשות באימון הפתיחה וזהו בגדול, מצפה לנו עבודה קשה, יש לנו מחנה אימונים אינטסיבי לפנינו בו ערן שאדו ידאג שנחזור לכושר ונעשה הכל על מנת להתקדם גם במוקדמות ליגת האלופות וגם לבצע את ההכנה הטובה ביותר בליגה".

למרות הוותק גם החלוץ שמעון אבוחצירא התרגש: "תמיד יש פרפרים בבטן והתרגשות באימון פתיחה של עונה, כיף גדול לחזור התגעגעתי לכולם ואני שמח להיות פה. יש לנו משימות חשובות לעמוד בהם העונה ואני מקווה שנעשה אותם על הצד הטוב ביותר".

על השאלה האם הוא מאמין שהם יצליחו לעבור שלב אמר החלוץ: "אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו, נשארנו פה כמעט כל השחקנים מעונה שעברה וזה חשוב מאד כי יש חיבור מצוין בינינו. אני מקווה שכמו בעונה הקודמת נעבוד קשה ונעמוד בכל היעדים שנציב לעצמנו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad