היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

איש הכמעט

מה ההרגשה?

"כמו רבים מתושבי קרית שמונה גם אני ושותפיי לדרך הופתענו מתוצאות הסיבוב הראשון אך זהו הליך דמוקרטי ואני מכבד את דין הבוחר"

 

בתחילת הקמפיין הובלת בפער ניכר בסקרים, אך סיימת במקום השלישי, מה הסיבות עליהן את יכול להצביע?

"אכן הובלנו באופן משמעותי לאורך מרבית הקמפיין, אך זה לא סוד שמהלכים שהוביל ראש העיר בשבועות האחרונים טרפו את הקלפים מחדש ולמרות שנעשו רק משיקולי בחירות הם גרמו לציבור לחשוב שאולי בכל זאת יש לתת לו הזדמנות. מעבר לכיכרות ולהנחות אבן פינה כאלה ואחרות שאין להם כל בסיס, קח את כביש הוורדים שנפתח שבוע לפני הבחירות, כביש שהושקע בו כסף רב ביחס לביצוע המביך של השיפוץ וכולנו יודעים היום שיחזיק מעמד אולי חורף אחד. שיפוץ הכביש הוא מהלך שכולנו רוצים בו אך ברור שרגע לפני בחירות לא ניתן לעשותו כפי שבאמת צריך. ראש העיר הציג מצג שווא של עשיה רגע לפני בחירות וכנראה שהיו מי שהשתכנעו שאולי זה אמיתי".

 

האם לדעתך החיבור שלך ושל יפעת כשל?

"אני החלטתי להתחבר ליפעת ולאביחי על מנת להביא לציבור רשימה איכותית

שתביא לידי ביטוי את הנושאים המשמעותיים בעיר: פיתוח כלכלי, חינוך וצעירים.  לא חשבתי על פופולריות, אלא על אנשים טובים, איכותיים ובעלי ניסיון שיובילו את העיר. לצערי למרות האהדה הציבורית לה זכיתי כמתמודד והאהדה שיפעת מקבלת על עשייתה החינוכית, חלק אינטרסנטי בציבור בחר להתמקד ביריבות הישנה ולא בפיוס ובחשיבות האיחוד למען העיר. אביחי כנציג אמיתי של צעירי העיר הצטרף והסיף ערך חשוב לרשימה אך לצערי כנראה המסר לא נקלט ע"י התושבים או כפי  שאנו יודעים דפוסי הבחירה בעיר הם לא תמיד משיקול של מה שטוב לעיר אלא משיקולים זרים אחרים. אין ספק שקריית שמונה מתחדשת הביאה את הרשימה האיכותית ביותר. באשר אלי וליפעת, אני מאמין בה ויודע שנלך עוד דרך ארוכה ביחד למען קריית שמונה"

 

מי לדעתך ראש העיר הבא?

"אני מאמין שראש העיר הבא חייב להיות יורם מלול! תושבי העיר משדרים זמן רב כי הם מאסו בשלטון הקיים, באוזלת ידיים בניהול העיר, בדריכה במקום. העיר רוצה שינוי ואני מאמין שהחיבור שלי ושל יורם הוא שינוי מבורך שתושבי העיר יבחרו בו, זו רוח החדשה עם תקוה, מנהיגות צעירה ואמיצה שתביא את הבשורה לה העיר מייחלת".

 

אם מחר ניסים פונה אליך ומציע לך להצטרף לקואליציה תסכים?

"אנשי נסים מלכה פנו אלי ואני בחרתי בשותפות עם יורם מלול, אני מאמין שביחד יורם ואני נכניס רוח חדשה ונוביל את העיר למקום שהיא ראויה  לו".

 

יורם הבטיח לך סגנות?
נחתם הסכם בין סיעת "קריית שמונה מתחדשת" לבין סיעת "בוחרים להצליח".

על פי ההסכם סיעתנו תקבל את תיק הפיתוח הכלכלי ותיק החינוך , על מנת שנוכל להשפיע בתחומים משמעותיים אלה שהובלנו במהלך הקמפיין, וכן אכהן כסגן ראש העיר".

 יש סיכוי שנראה אותך פורש מהפוליטיקה אחרי יום רביעי?

"אני הלכתי לבחירות מתוך כוונה ורצון להשפיע, בכל מקרה אשאר בפוליטיקה ואשרת את ציבור בוחריי ואת תושבי קריית שמונה מהאופוזיציה או מהקואליציה".

 

האם אתה לא מאוכזב שלא כל מי שהציג את עצמו כאלטרנטיבה לניסים מלכה לא חבר ליורם מלול?
"מאחר וכל המתמודדים (וכמובן שאני ביניהם) הציגו עצמם כאלטרנטיבה לניסים, קראתי לכולם להצהיר כבר בסיבוב הראשון שלא יחברו אליו במידה ויהיה סיבוב שני. אני בניגוד לשאר המתמודדים, הצטרפתי ליורם מלול באופן מידי. לי ברור כי בתפקידנו אנחנו קודם כל נציגי ציבור, כ- 70% מהציבור שבחר בנו לייצג אותו רצה שינוי (רק 30% מכלל המצביעים בחר בניסים). ואני כמו המצביעים מאמין גדול בשינוי הזה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad